Vi med BIM 13-19 oktober
Idag har jag haft som träningsvärk i magen. På eftermiddagen har jag fått ont i svanken och på sidorna, känns som jag har en trång liten badring på mig :/
Idag har jag haft som träningsvärk i magen. På eftermiddagen har jag fått ont i svanken och på sidorna, känns som jag har en trång liten badring på mig :/
Fick brummat iväg till apoteket efter jobbet å köpt ett digitalt, blev skitnervös helt plötsligt, men sedär...
Symptom jag kännt av är ömma/onda bröst i ca 10 dagar nu, brukar jag inte ha, hugg i höger sida magen, långt ner, läste nånstans att det var ligament som töjer sig...
Och från igår kväll illamående, eller ja, mer som en ihärdig magkatarr... inte kunnat äta ordentligt eller dricka kaffe ida
Hur många har plussat nu? Och hur många väntar på mens eller pluss? :)
Jag är på bim+4, jag är ganska säker på att jag är gravid. Testar imorgon igen...
Fortfarande ömma tunga bröst, och väldigt tydliga körtlar. Det drar i livmodern.
Brukar inte ha så innan mens men känner igen känslan från min förra graviditet
Jag håller tummarna för er båda!
Tack Krischna! Dock kommer det säkert inte visa något imorgon eftersom jag fick neg bim+5 förra graviditeten men pluss bim+11. Men hoppas det visar imorgon! :)
Nu är mensen äntligen slut, dags att sätta igång igen, hehe :P
Hehe jag ville inte heller verka så desperat men jag testade och blev gravid :) Sambon tror dock inte på det :P men vi får se vad som händer! :)
Jag tar det i tablettform :) funkar bäst då jag måste ta med mig till jobbet :)
Tar du full dos tre tabletter/dag som det står att man ska ta vid sjukdom. Jag testade en gång men då fegade jag med en tablett/dag ifall det inte var bra att ta det när man är frisk :)
Hej alla! Tänkte göra en uppdaterad BIM lista! Skulle vilja veta vilka som följer med även denna gång och om det är någon som fortfarande inte fått + trots passerat bim i denna grupp? :)