• Mee

Vi med BIM 13-19 oktober

Vad skönt att du inte är orolig Felicia. Allting kommer gå bra :)

Pratade nyss med sambon om vad han känner om olika utbildningar. Han känner som mig, så om det inte finns någon om syskon och syskonrivalitet så blir det ingen utbildning. ^^

Hehe synd att hon inte ligger där du helst vill ha henne så du blir smidigare Felicia ^^

Tackar ^^ Jämförde från när jag var i v 15 och nu då är det en stor skillnad :P

• Mee

Haha usch då, smärtsamt Anna! Hoppas bebben är snäll med dig och inte alltid ligger där utan låter dig få vila lite från smärtan ^^

Min bebis ligger alltid på höger sida. Känner den sparka och trycka upp rumpan mot revbenen precis som sin storebror gjorde ^^ <3

Tack :) Haha ja faktiskt, verkligen :D

• Mee

Vad skönt att båda besöken gick bra! :)

Åh håller tummarna att FK är med dig! :) det handlar väl bara om en månad extra va sedan blir det väl fp? :)

Åh vad roligt! Längtar till man själv får höra hjärtslagen! :) <3

• Mee

Vad skönt med en liten mysdejt på årsdagen Felicia! :) Var länge sedan man hade något sådant med sambon :P Senast vad jag kan komma ihåg var på vår årsdag i december förra året ^^

Gick undan för oss också. Vi har varit tillsammans i 5 år i december, förlovade oss efter 1 1/2 år, fick sonen efter 3 år och väntar nu ett syskon :)

Men det är som du säger Anna, ibland bara vet man :)

Ett väldigt konstigt system, förstår inte hur de tänker regeringen. Speciellt inte när man skickar ut sjuka cancerpatienter att arbeta! Så otroligt sjukt. Det är som min mormor säger, man måste vara frisk för att orka vara sjuk..

Idag har jag varit och köpt lite nya mammakläder :) Känns skönt! Har hittills haft mammashorts som jag hade när jag väntade sonen men nu när det börjar bli lite kallare så var jag tvungen att införskaffa byxor också ^^

Det som känns bra när man äntligen kan använda byxorna och shortsen är att de formar magen lite åt en, så det inte bara ser ut som man är tjock :P Har ju lite deg och löshud sedan efter Wilhelm ^^

Nu har min period med huvudvärk kommit tillbaka igen.. Alvedon hjälper inte så det är bara att bita ihop.. Har även åkt på trög mage.. Så har lite svårt att uträtta det behovet då huvudvärken gör sig påmind typ konstant.. Hehe.. Ursäkta infon :'D

• Mee

Åh har ni redan börjat med alla Bebissaker och är snart klar?! ^^ Själv ska jag börja i slutet av november början av december någon gång :)

Vi har ju redan allt så det som ska ordnas är vinterkläder (så mysigt) till bebis, ta upp och tvätta spjälsängen, möblera om hela lägenheten (vi bor lite trångt nu med brorsan fortfarande boende hos oss), tvätta sängkläder och spälsängsskydd. Sängen kommer inte bäddas fören bebis är hemma (skrockfull :P) samt göra ett bebynest :) Haha såg nu att det är lite som ska göras men det hinns ju med, går in i v 22 imorgon :)

Vad mysigt att era bebis snart är här! :) De kommer nästan vara 2 månader när min kommer :)

• Mee

Vad roligt att ha chansen att åka till Ullared! :D

Vet inte om jag törs åka dit med risk att leva på vatten och bröd resten av året typ :P ^^ Haha nej då, det kommer nog inte bli någon ullareds resa för oss på länge, vi bor för långt upp för det ^^ Blir dyrare än om man skulle åka till birsta (köpcenter) här i stan :)

Härligt! Heja heja Felicia! :D

Ja, nu får veckorna gärna gå snabbare, tyckte förra veckan gick ovanligt långsamt :P

• Mee

Usch vad jobbigt både med förkylning och magsjuka Anna! :O Hoppas du kurerar dig snart :)

Just magsjuka bävar jag för nu när sonen går på dagis igen.. Hoppas verkligen inte han får det! Räcker med dagisförkylningen som går nu :P

Hmm du kanske ska ringa och rådfråga med förlossningen om du känner så där! :O Håller tummarna för att känslan går över och fickan fortsätta njuta ett tag till som gravid :)

Jag har inte riktigt börja känna efter för förlossningen än utan tar den nog mer som den kommer. Blev lite besviken förra gången så har inga förhoppningar denna gång. Dock ska jag precis som du Anna ha ett förlossningsbrev denna gång om hur jag helst inte vill ha det. :)

I helgen blir det inte så mycket. Vara med svärmor och hennes familj samt åka till en kompis familj :) Ska även registrera mig som säljare för Partylite! :)

• Mee

Åh vilken härlig bild Anna! Vad fin du är, du strålar! :)

• Mee

Hej Elin! :) Hoppas du mår bättre snart! Hmm kan du inte få något mot hepatosen eller kanske inte är något som motverkar det!

Åh vad roligt att du har så nära bf! Snart är hon här :)

Skönt att allt är klart för egen del! :)

Jag mår helt okej, inga krämpor alls längre, rätt skönt faktiskt :) Har dubbla dina dagar kvar + någon dag till tror jag :P Får träffa min bebis i januari om inget annat händer ^^

Ja det låter roligt! Jag heter MaricaBostrom på instagram :)

Vad fint namn Elin! :) Det tänkte vi ha som andra namn om det blir en flicka ^^

• Mee

Hehe ops, såg nu ett litet stavfel ^^ Marika med K ska det vara, resten stämmer tror jag :) Är så dålig på sånt där :'D

Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober