• Mee

Vi med BIM 13-19 oktober

Okej, ja det kanske är vanligt då med få träffar i början :) Eller så beror det kanske på vilket landsting man tillhör :)

Hehe jag hoppas inte det iaf :P Frågade vilken kilo gräns de har för att det ska bli planerat ks, den ligger vid 5 kg. :O Så jag hoppas verkligen inte att bebis är större än typ 3,6 kg kanske :P

Åh inte långt bort! :) Mysigt att se bebis igen Anna :)

• Mee

Åh har ni mindre än 59 dagar kvar nu?! :D Vad härligt!!!

Hur känns det? :)

Om 4 dagar har jag bara 2 siffriga kvar enligt bf ^^

Angående spjälsängsskyddet Felicia. Kolla med personalen på typ babyproffsen eller något så kan du fråga vad de anser är bäst :)

Men som sagt, vi hade ett tunt från Ikea och det fungerade bra för Wilhelm :)

Nej nej det vet jag :) Men man kan inte sluta fundera på vad det är för storlek på bebis och varför SF måttet var så stort :P Därför jag skrev att nu kommer alla tankar/funderingar på gott och ont ^^

• Mee

Ja verkligen :)

Ja det kan ju det. För lillan är ju 50% av pappa också han kanske var lite större ^^ Det är så mycket som spelar in egentligen när det gäller storlek på bebisarna :)

Wilhelm var mellan mig och sambon i storlek, jag 3.3 kg, Wilhelm 3.4 och sambon 3.6 och 1 cm skillnad mellan oss på längden :)

Ja det viktigaste är att de mår bra :)

• Mee

De värderna såg väl bra ut Anna! :)

Hoppas proteinprovet ser bra ut på torsdag! :)

Härligt! Åh, 45 dagar kvar!! Spännande!! :D :D

• Mee

Vad är det för stickor man behöver för att kolla det? :) Kommer inte ihåg att jag har kollat proteinet någon gång, endast för UVI då jag misstänkte att jag hade det när jag väntade sonen..

• Mee

Jaha okej, ja då har jag kanske gjort det 1 gång :P

Haha ja ibland är det inte lätt att förklara ^^

• Mee

Hmm du kanske tänker för mycket på det som kommer :) Med förlossning, bebisen, livet efter förlossningen och så? :) Omedvetna tankar liksom :)

Själv har jag sovit jätte bra inatt, första natten på en vecka tror jag om inte mer som Wilhelm äntligen sovit en hel natt :D

Åh vad roligt! :)

Hmm kanske om du ska skriva förlossningsbrev, fråga hur du ska lägga upp det och så kanske? :)

Kolla med henne om hon vet vad det kan vara som gör att du har ont i höft/lår/skinka. Om det är foglossning eller bara ligamenten som sträcks ut.

Kolla med sambon om han har några funderingar som han vill prata om. Ibland har de funderingar som de sitter och klurar på ett tag ^^

• Mee

Skönt att allt var bra :) Härligt med fina värden! Känns alltid bra att ha :)

• Mee

Haha ja det är inte alltid lätt det där med vattengympa ^^ Första gången är ju alltid första gången så det kommer nog gå bättre för dig nästa gång felicia :) Nu vet du ju lite mer och har lite mer kött på benen :)

Bebisen kanske kände en samhörighet med dig på ett annat sätt nu. Ni båda badar och blev kanske inspirerad av musiken och skulle göra samma saker som dig ;)

Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober