Vi med BIM 13-19 oktober
Hahah ja vad härligt ändå på ett sätt :) En aktiv unge redan i magen :) Wilhelm var likadan och är fortfarande likadan :P
Barnkoppen, vad är det? :) Är det en sån dag barnstol som är flyttbar och liten? :)
Hahah ja vad härligt ändå på ett sätt :) En aktiv unge redan i magen :) Wilhelm var likadan och är fortfarande likadan :P
Barnkoppen, vad är det? :) Är det en sån dag barnstol som är flyttbar och liten? :)
Haha okej, ja autokorrekt är roligt ibland :P
Bumbostol hette det tydligen, det är tydligen en lära-sitta-stol :)
Ja till båten och så är det bra med koppel, det kan behövas om man har vildingar som gärna är mer i vattnet än i båten xD
Så är Wilhelm, han ÄLSKAR vatten. Finns inget som är bättre enligt honom :)
Haha ja absolut ska ni få en uppdatering. Har haft lite körigt den senaste veckan då jag har börjat som oberoende konsulent för Partylite :)
Är inne i vecka 27, 26+4, nu och det är full aktivitet i magen dag som natt :) Det är 94 dagar kvar för mig till bf ^^ Har börjat få ont i ryggen nu men det kommer från en gammal fotbollsskada från när jag var yngre. Men det känns lite mer nu när magen blir större :P
Ska skicka in moderskapsintyget den här veckan, så det är klart :)
Den här månaden kommer nog gå fort för mig, har en hel del att göra med Partylite och sedan har jag nästa träff med barnmorskan 28/10. Då får jag reda på om det blir tul eller inte. Idagsläget känns det som att jag fortfarande ligger på den övre kurvan.. Har nämligen fått fler frågor om det är fler än en i magen xD
Vilka fina bilder du hade på din mage Felicia. Så mysigt att se hur magen växer ^^
Skönt att bebis har vuxit och att allt såg bra ut Anna :)
Jag är klar med skolan så har inte så mycket att göra nu om dagarna. Sonen är på dagis 15 timmar i veckan. Men det mesta sker på kvällarna när man har möten och visningar :) Det är mycket roligt, träffa folk och komma hemifrån :)
Samt att man kommer kunna dryga ut pengakassan med det man säljer och får en viss % av försäljningssumman :)
Hmm usch då Felicia! Hoppas det inte är något allvarligt och att bebis kommer tidigare! Har du ringt förlossning och rådgjort med dem?
Ja, jag har inte träffat så mycket folk. Pluggat på distans hemma, jobbade natt förut och så, blev inte så mycket förutom närmaste familjen. Så är skönt och roligt att komma iväg ibland :)
Partylite är främst ljus i olika varianter och dofter men även ljuslyktor och lite sånt ^^
Hehe okej :) Skönt att det har lugnat ner sig och att bebis sparkar och mår gott ^^
Haha jaså, vad trodde du det var då? :P
Ja, sedan är det lättsålda produkter. Det är ju en förbrukningsvara :)
Jag tror även att de varje år får alla konsulenter åka på en resa någonstans i världen. Nästa år är det en vecka i LAS vegas :) men självklart måste man ha sålt för en viss summa för att få åka :)
Skulle vara roligt men det är inget jag siktar på nu ^^ Kommer ju ha en 3 åring och en 6 månaders då ^^
Men någon gång ska jag åka ;)
Ja, jag förstår det :)
Haha ja det var ju något helt annat :P
Sånt hade jag inte haft tid med ^^
Jag känner samma, därför siktar jag inte på det :) Men man kan ju ha det som "mål" och få en större extra kassa så att säga ^^
Haha åh jag vet! Jag gillar fortfarande inte att vara ifrån Wilhelm, typ lämna honom på dagis, till farmor/farfar eller så.
Ja, det beror på hur många visningar per månad man har :) Sedan har vi 1 möte för oss konsulter per månad :)
Så det krävs inte alls så mycket tid :) Vilket är skönt! :)
Hihi mysigt att se bebis igen Anna! :D
Näe vi har heller inte varit ifrån Wilhelm längre än så, känns alldeles för jobbigt fortfarande :P
Oj, ja ni har verkligen legat i! :)
Här har man legat på latsidan, hehe :P
Min dag för sovmorgon så fick sova till halv 10 innan sonen kom och väckte mig :P Sonen är hostig och snorig så har vi bara tagit det lugnt hela helgen egentligen. Nu är vi hos farfar och fått äta middag :P