• efg

Vi med BIM 13-19 oktober

Hahah ja de är bara det att min bebis alltid verkar vilja gympa! De är liksom ingen vila alls i min mage men de andra verkade inte ha nån rörelse i sin öht. Var dit med en gravid kompis och hennes bebis hade inte varit aktiv heller. Ser framför mig hur ungen kommer ut och är som mig och min syster. Onödigt tidiga med att förflytta sig på egen hand.. Undrar om de har barnkoppen på Ullared, bäst att skriva upp på shoppinglistan! ;)

• efg

Hahahha det skulle stå koppel inte koppen Hahah! Men vad är de för barnstol du pratar om? De låter som babyskydd som hår att fästa på barnvagnen också? Sånt har vi iaf redan :)

• efg

Jaha den stolen! Ja de är många som verkar gilla den. Jag tror inte de är något för mig.. Så kommer avvakta med att köpa de iaf. Men de är ju smart typ att de kan sitta i duschen också. Bara skölja av.

Kommer kanske kolla efter koppel när vi ändå är där men försöker komma på när jag skulle använda det... Haha. Jag tycker koppel är en bra grej! Och inte alls som många koppel-motståndare där ute. Jag tycker de är en barnsäkerhet. Men vet inte i vilken situation det skulle behövas för mig..

• efg

Har också hämtat flera babyboxar, idag hämtade vi Liberos! Ica där vi hämtade det skockade dessutom med massa egna extra produkter så vi fick en hel matkasse med grejer! Lyxigt! Jag rekommenderar apotek hjärtats om ni inte hämtat den!

• efg

Det se ut som ni hämtat ut typ tre liberoboxar :o!

Hjärtats innehöll lite produkter och sånt inte bara "prova på" exempelvis denna på bilden.

Den boxen va liksom fullproppad med grejer :)

• efg

Hej juni och liten bulle! Håller verkligen tummarna för er!

Denna tråd startade förra året och består nu av fyra gravida som räknar ner veckorna till bf tillsammans! ;)

Stort lycka till! :)

• efg

Anna! Håller med om att de inte ser ut att vara sååå stor skillnad samtidigt som det såklart blivit större! Hur fin som helst hur som helst! Ska försöka sätta ihop ett eget litet kollage sen som ja kan skicka ;) men har allt på datorn nu (mobilen blir full hela tiden..:p så får de hur bra de går!)

Vad mysigt att göra i ordning! Om en vecka så är jag på Ullared och shoppar järnet! Och efter det kommer jag äntligen kunna tvätta bebiskläder, göra iordning skötplatsdelen osv.. Måste börja på ett babynest snart också om de ska vara klart tills bebis kommer! :) kan du inte visa bilder på hur de blev?

• efg

Åh vad mysigt Anna! Ser inte alls någon röra dock! ;)

Är alla kläder ärvda från storebror eller har ni köpt något nytt? :) måste verkligen införskaffa mer kläder annars kommer min lilla vara nakenfis! :(

• efg

Men va?! Vilken box har ni fått gratis bodys från??? De har inte jag fått! :o

De går himla dåligt för mig att göra ett kollage.. Försöker men de är inte lätt.. Skulle behöva en kollage-app på datorn :|

Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober