Vi med BIM 13-19 oktober
Jag borde ha BIM på söndag. När vågar man testa?! Vi ska ut på lördag med några vänner och vet inte hur jag ska göra med alkohol....
Jag borde ha BIM på söndag. När vågar man testa?! Vi ska ut på lördag med några vänner och vet inte hur jag ska göra med alkohol....
Alltså är jag inte gravid blir jag väldigt förvånad!
Har fått väldigt tunga bröst och lite ömma. Känner mig tung och svullen och det drar lite i livmodern. Igår upptäckte jag att montgomerys körtlar runt bröstvårtan har svullnat massor och blivit väldigt tydliga. sv.m.wikipedia.org/wiki/Vårtgård
Har också blivit väldigt trött och lite känslig. Inget av detta brukar jag ha innan mens.
Men testar nog på söndag igen och nästa gång torsdag om det inte blir plus -.-
Vad tror ni? Man kan ju tusan inte inbilla sig svullna körtlar?!
Jag vet inte om jag hade BIM igår eller om det är idag! Men igår fick jag några riktigt småa bruna flytningar så antar att jag får mensen idag ändå... Trots ömma bröst :'( Lika tråkigt varje gång! Bara att vänta in att det startar på riktigt då (tant röd)... Fast nu är det ingenting i trosan. Och har inte varit det sen 24 h sedan... hm
Bim+5 för mig idag då, fortfarande ingen mens och mensvärken släppte fort igår. Är hyffsat övertygad att jag är gravid, beställt clearblue test som kommer imorgon. Hittat bild på hcg nivåer efter ägglossning. Kopierar in tabell eftersom jag sitter vid mobilen;
18 dagar efter äl; minsta värde rapporterat 9, högsta 10529
19 dagar; minsta 13 högsta 13666
20 dagar; minsta 28 högsta 14441
Detta är alltså graviditeter som överlevt, inga mf. Hcg värdet, vet ej enhet. Länk lh5.googleusercontent.com/proxy/ks0_zxdaT487R3mO4Boh8_cO8KFOSMMAaQDX1yilokuzB9ijKxj72fV8AwJywYLLnMcgZPN_aA6jr5bRbTW7_n5oK-npAysLWXNNKlYAyroCf_QRmYs=w452-h533-nc
Så känns skönt att veta att det är "normalt"! Krävs ju nivåer på minst 50 i hcg värde för stickan ska ge resultat :) jag är ju på dag 19 nu, och dag 22 skulle vara lägsta rapporterade värde 55 så då ska jag få pluss om jag är gravid.
Efg och Krishna: när har ni äl och BIM? :)
Jag plussade inte heller denna månad men vi kan väl följas till ett +? :)
Så klart andra med i tråden som inte fick sitt efterlängtade +! :)
Nu kom mensen helt utan förvarning!
Tror det var rester av ppillret som spökade :s