Oj, förlåt att jag inte har svarat tidigare. Man är ju i himlen nu som ni vet ^^
Ja det var riktigt skönt att åka hem tidigare. Alla värden såg bra ut för både mig och lillan så det fanns ingen anledning för oss att stanna kvar.
Ja, jag blev alldeles tårögd när jag fick se Wilhelm och Andreas kom och hämtade oss på sjukhuset. Saknade de båda så oerhört mycket. <3
Vår helg har varit helt okej. Vi har farit och flängt mellan Bauhaus och den nya lägenheten som vi renoverar upp lite. Flyttar nu på söndag. Längtar!! :D
Man har märkt på Wilhelm att han är lite avundsjuk eller hur man ska säga nu när vi har Ellie hemma. Men han är jätte snäll med henne. Pussar och smeker på henne. Skrattar när hon gör ljud eller bajsar :P
Han försöker att lyfta henne själv och tar varje chans han får, så man kan inte lämna honom själv med henne. Han ska också vara med på varje blöjbyte och hjälpa till med att blöta pads så man kan göra rent henne. Helt enkelt en stolt storebror <3
Första dagarna har varit omtumlande om jag ska vara ärlig. Bristen på sömn och en trotsig pojke gör att man känner sig otillräcklig så jag har gråtit lite grann. Även andra saker som med min mamma och så har påverkat mig negativt.
Allt det plus alla hormoner som finns i kroppen påverkar en också ganska mycket. Men det går väl över det också så småningom :)