• ticcer

Vi med BIM 13-19 oktober

Krishna skrev 2014-10-11 19:34:16 följande:
    Stort grattis!!! :D
    Tack så mycket!!!!! :D
  • ticcer

Tack så jättemycket för alla grattis :D kan säga att det känns helt overkligt fortfarande :)

Både jag och sambon min är jätte glada över detta :) var bjudna till hans föräldrar i eftermiddags, man höll på och försäga sig ofta hihi :)

Håller tummarna för er andra :)

• ticcer

Verkar ju som en hel del här iaf har symptom, låter ju lovande :)

När ska ni börja testa? :)

• ticcer
    Mee skrev 2014-10-13 09:48:46 följande:

Jag tänker vänta ända till helgen. Har ju enligt app och som jag själv har räknat ut inte mens fören den 19e.. Så jag håller mig ^^

Haha bara jag som var otålig :p

Men jo kan nog vara bra att vänta och se, man ska ju inte testa allt för tidigt :)
  • ticcer

Skönt och se en stegring på testen, det översta är från i lördags, det i mitten från igår och det understa från idag :)

Ska nog köpa hem ett digitalt idag :)
  • ticcer
    Krishna skrev 2014-10-13 12:51:26 följande:
    Är det gravtester så är du garanterat gravid :)
    Japp det är gravtester :)
  • ticcer
    Krishna skrev 2014-10-13 17:40:44 följande:

Då måste jag få säga GRATTIS!! :D

Tack!!! :D
  • ticcer
    Krishna skrev 2014-10-13 17:57:25 följande:
    Har du känt på dig det innan du testade? :)
    Nej, bara lite molvärk i nedre delen av magen :)
  • ticcer
    Krishna skrev 2014-10-13 21:19:41 följande:
    Hur känns det? :) En enorm önskan har gått i uppfyllelse! Jätteglad för din skull :)
    Jodå det känns jätte bra, är verkligen jätte lycklig :D sambon är minst lika glad och är redan nu ett stort stöd :) känslan är underbar men samtidigt nästan lite ofattbart :)
  • ticcer
    tjugofemton skrev 2014-10-13 22:50:08 följande:

Hakar på här jag också! Jag har BIM den 18/10, vi är på 4:e försöket. Jag ska precis till att fylla 21 år och sambon min är 25. Vi har varit tillsammans i ca tre år så vi känner oss mer än redo!

Jag fick en brun flytning, lika stor som en 10-krona ungefär i fredags och läste mig till att det kan ha varit en nidblödning, eftersom att det ligger bra i tid (6-7 dagar efter ÄL och 9 dagar innan BIM). Fick ingenting mer än det där, så nu överanalyserar jag ALLT. Kissar jag oftare? Har jag ont i brösten? Det jag verkligen känner är lite molvärk i tjejmagen, men inget mer än så... JAG HOPPAS PÅ ETT PLUS OCH VILL TESTA NUUUUU :D

Välkommen in i gruppen :D

Håller tummarna för er, låter ju lovande med de symptomen :)
Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober