Vi med BIM 13-19 oktober
Håller tummarna för er Mee och ticcer :D
Kul det hade varit om vi plussat samtidigt!
Håller tummarna för er Mee och ticcer :D
Kul det hade varit om vi plussat samtidigt!
Borde ju ha prickat in äl då efg men bara att fortsätta mysa så håller jag alla tummar och tår för er
Sådär ja! Ännu ett misslyckande! Efter små små färgade flytningar i 3 dagar så kommer de. Jävla äckel mensen så det sjunger om det, 3 dagar försent! Blir så jävla ledsen och känner mig så otroligt misslyckad för jag vet att vi verkligen träffade äl denna månad! :(
Känner att jag kommer ta en paus nu från det här, orkar inte med att känna så här månad efter månad! :'(
Om det var en nidblödning eller ej förra veckan det vet jag ej, men strunt samma för gravid är jag :D
Jahapp, där kom mensen igen :( Är bara 2:a försöket efter mitt ma men ändå :/
Försöker "trösta" mig själv med att jag redan har Casper om det inte skulle funka med syskonverkstaden men det hjälper liksom inte riktigt. Vill ju så gärna att Casper ska få syskon och vill så gärna ha en bebis till. Jag känner ju dessutom att det börjar bli ont om tid med tanke på min och sambons, snart makens hihi, ålder :/
Vi får satsa på en bebis 2016 istället. Bara vi blir gravida 2015 så :)
Någon av er som vet om man kan ha ägglossning samtidigt som man har mens?
Jag har en cykel på 23 dagar och blöder ca 10 dagar och enligt appen jag har så innebär det att jag har min fertila period i sluten av mensen varje månad :/
Enligt min app period tracker som jag använder för att hålla koll på mens och ägglossning är det gröna prickar när man är fertil och en blomma när man bör ha ägglossning och jag har gröna prickar samtidigt som jag har mens"
Tycker också att det låter skumt :/
Dagarna flyttas inte fast jag skriver i att jag har mens men tror att det beror på min korta cykel och att jag blöder så länge.
Får väl fråga min bm nästa gång jag pratar med henne :)
Ja, alltså den ändrar också automatiskt men enligt min normala cykel är det så. Googlade lite nu och drt verkar som om man kan ha ägglossning typ nästan direkt efter mensen om man har en kort cykel :O
Blir ju nyfiken på hur det ligger till nu så måste nog fråga min bm nästa vecka :P
Har du haft din ägglossning än efg? :)