• ticcer

Vi med BIM 13-19 oktober

Mee skrev 2014-12-11 18:11:32 följande:

Har BIM om ca 6 dagar, haft molvärk till och från sedan äl och idag molvärk som strålat ner i benen sedan jag klev upp idag.

Får vänta och se hur det blir! Hoppas på ett stort och fint plus men hoppas inte för mycket så jag blir besviken om det inte skulle bli ett plus.

Håller tummarna för er att ni får äl snart! :)

Hoppas det är tecken på att du är gravid :D Håller tummarna :)
  • ticcer

Var nog något fel på testerna jag tagit då morgonens test inte visade något, vi kan se något svagt men tror att det inte är något :) Bara till att fortsätta försöka och hoppas :)

• ticcer
    efg skrev 2014-12-13 19:57:47 följande:

De blir nog positivt snart ändå ticcer, du kan ju uppenbarligen bli gravid

Jadå, vi ger inte upp ;)
  • ticcer
    Mee skrev 2014-12-15 04:25:40 följande:

Hej tjejer hoppas det är bra med er! :)

Själv sitter jag och är trött på jobbet, gör sista natten av 7 nu! :P

Hörrni, har ni nå tips/idéer på vad det kan vara som jag går igen nu...? Jag har haft mensvärk känningar i ca 9 dagar mer eller mindre nu. Jag har BIM på onsdag... Grejen är den också att jag brukar aldrig ha mensvärk. Kanske 1 gång var 3e år om ens det... Kan man ha mensvärk så länge och tidigt innan mens? Som jag har fattat det så har man värken medan man har mens eller är det inte så? Någon av er som kan lite om det här? :P

Jadu ingen aning faktiskt, får hålla tummarna att mensen inte kommer på onsdag för din del :)
  • ticcer
    Mee skrev 2014-12-15 04:25:40 följande:

Hej tjejer hoppas det är bra med er! :)

Själv sitter jag och är trött på jobbet, gör sista natten av 7 nu! :P

Hörrni, har ni nå tips/idéer på vad det kan vara som jag går igen nu...? Jag har haft mensvärk känningar i ca 9 dagar mer eller mindre nu. Jag har BIM på onsdag... Grejen är den också att jag brukar aldrig ha mensvärk. Kanske 1 gång var 3e år om ens det... Kan man ha mensvärk så länge och tidigt innan mens? Som jag har fattat det så har man värken medan man har mens eller är det inte så? Någon av er som kan lite om det här? :P

Nyfiken på hur det går eftersom det är Onsdag idag och du har BIM:) Kommit någob mens än? :)
  • ticcer
    tokmamma3 skrev 2014-12-17 01:14:42 följande:

Just när jag typ "gav"upp

så klart hände det

Är i v.6+0 idag och hoppas bara det håller i sig

Tid 20/1 2015 för läkar undersökning&ultraljud ska bokas i slutet av januari/början av februari

Kände av "mensvärk" 2-veckor innan beräknad mens

Håller tummarna för er andra att ni snart får era pluss

Åhh stort grattis!!! :)

Håller alla tummarna att det vill stanna där inne nu! :)
  • ticcer
    Mee skrev 2014-12-17 12:53:37 följande:

Tyvärr kom mensen igår.. :( Det var bara mensvärk i 10 dagar inget annat :(

Nu börjar man nästan tappa hoppet här. Förra gången tog det sig på 3e försöket nu var det försök 6.. 7e gången gillt när jag har äl dagarna innan nyår innan app...?!

Åhh vad tråkigt :( men som sagt nytt år snart och då går det säkert vägen :)
  • ticcer

Wiiie ikväll kom äntligen mensen :D beräknad äl är nu den 10/1 då min menscykel är på ca 34 dagar... Har beställt hem bidrottninggele som kan hjälpa en till kortare cyklar :)

• ticcer

Gott nytt år på er!!! :D Hoppas ni får en bra nyårsafton :) Nu håller vi tummarna att vi får se lite plus här snart :)

Stor nyårskram till er alla, va rädda om er! Även sambon min hälsar gott nytt år :)

• ticcer
    Mee skrev 2015-01-01 05:02:10 följande:

Åh tack detsamma ticcer! :)

Här har det varit lugnt hela nyår då jag har fått äran att jobba natt hela nyårshelgen ^^

Har även missat äl då jag har varit dunderförkyld och vi knappt har varit hemma. Så satsar på ett plus i februari istället ^^

Hur går det för dig ticcer och er andra så klart! ^^ :)

Gott nytt år! :)

Jag inväntar nu första äl efter mf då min mens nästan precis tagit slut :) äl beräknas vara den 13/1 men äter bidrottninggele så förhoppningsvis kommer den tidigare :)
Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober