Inlägg från: Anonym (avtal ska hållas) |Visa alla inlägg
  • Anonym (avtal ska hållas)

Kk kräver abort

Jag tycker faktiskt inte att man bör ha KK-relationer om man inte klarar att göra en abort om det skulle bli så.

Krasst och hårt, men jag tycker det är avtalsbrott att lura andra att få barn och betala en halv miljon i underhåll när man bara vill knulla och det har varit tydligt överenskommet från dag 1.

Men det finns klart många, både män och kvinnor, som vill äta kakan och ha den kvar, och det är barnen det blir synd om i slutänden.

Anonym (logik) skrev 2014-10-18 10:50:11 följande:
    kanske du ska ta reda på vad 'avtal' är och vad 'avtalsbrott' innebär för om du tror det är tillämpligt i ett sådant här fall är du helt ute och cyklar
    Jag skrev "jag tycker att det är avtalsbrott" och så tycker jag. Inte i direkt juridisk mening men som principiell ståndpunkt.

Det finns ingen logisk invändning en annan person kan göra mot det uttalandet, men du är givetvis helt fri att säga att du själv inte håller med.

Jobbigt va?

Donum skrev 2014-10-18 10:34:00 följande:
    Lurad av vem?

Moder natur?
    Av den kvinna som med alla fakta på hand gått in i ett KK-förhållande, inte ett "hoppsan nu blev jag gravid och jag har inte tänkt igenom det här"-förhållande.

Svar på tråden Kk kräver abort