• Haskel

Kk kräver abort

Anonym (Anonym23) skrev 2014-10-18 12:17:16 följande:
    Vänligen sluta med feminist-skitsnack. Ett samspel mellan två parter, vet du vad definitionen av det är?
    Feminism är skapat och budgeterat av regeringar för att splittra klassisk familjebildning mellan män och kvinnor. Ni feminister tror att ni har slagit er fram och lyckats få mer makt, så är inte fallet. Feminismen är toppstyrt från EU och de högsta instanserna, och är skapat av de som styr med en agenda bakom, något ni feminismer är för dumma för att förstå.

Ni pratar om eran jämnställdhet, hur jämställt är det att förespråka ett samhällsstort diskrimineriande av män? Lite hyckleri om du frågar mig, ni lever inte som ni lär.

Det viktigaste är trots allt barnets situation, och ett barn med bara en förälder har i oändligt många studier visats må sämre, få lägre iQ och få ett sämre liv än ett barn med en manlig och kvinnlig förebild.
    Sluta upp med dina härskartekniker istället.
    Varför måste ni män alltid förtrycka oss kvinnor. Det är våra kroppar och därmed vi som bestämmer.
  • Haskel
    molly50 skrev 2014-10-18 13:51:23 följande:
    Men det är väl ingen som har blivit lurad här.
    Båda är väl medvetna om att penetrerande sex kan leda till en graviditet. (Även om man använder skydd. Inga skydd är 100 % säkra. Och här har det dessutom slarvats med skyddet,om jag har förstått det rätt. Och då får man stå sitt kast.)
    Så ska man resonera så så kanske man inte ska inleda en KK-relation om man inte vill ha barn heller?
    Med andra ord menar du även att abort bör förbjudas.

Om män förstår att INGA preventivmedel är helt säkra, så förstår väl även kvinnor det. Har man slarvat med skydd, "får man stå sitt kast". Eller vad var det du sa?
  • Haskel
    molly50 skrev 2014-10-18 14:29:07 följande:
    Nej,var någonstans har jag skrivit det?

Självklart vet även kvinnor hur barn blir till. Jag har aldrig påstått något annat.
    Jag reagerade bara på att den jag citerade ansåg att TS KK har blivit lurad.
    Och det är ju att mer eller mindre dumförklara mannen.
    Som sagt "man bör inte inleda en kk-relation, med någon man inte vill ha barn med".
    I så fall bör väl kk-relationer alltid vara fel, så länge inte någon/båda är steriliserade?
    Vill man ha barn, så inleder man väl ett förhållande. Alternativt kommer överens om befruktning och/eller omhändertagande om barnet.

Eller varför finns begreppet kk-förhållande, borde det förbjudas?
  • Haskel
    Donum skrev 2014-10-19 13:46:17 följande:
    Med ansvar så menar jag att man inte överger sin avkomma även om man inte hade planerat den.
    Jag skulle aldrig överge min avkomma. Däremot dödar jag den, om jag inte vill ha denDrömmer.
  • Haskel

Av den här tråden har jag nu lärt mig att flertalet kvinnor på FL anser att män enbart bör ha 1-3 samlag under sin livstid. Med tanke på att det ungefär så många barn män generellt vill ha.

Svar på tråden Kk kräver abort