Inlägg från: Anonym (hu!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hu!)

Kk kräver abort

Anonym (Ledsen) skrev 2014-10-17 13:16:30 följande:

Igår berättade jag för min kk att jag blivit gravid. Vi har använt kondom och ibland pessar kombinerat, men blivit lite si och så med det.

Han blev först chockad och frågade om jag bokat tid för abort än och om jag vill att han ska följa med för han vill givetvis "stötta mig".

När jag svarade att jag inte bestämt mig än och att abort känns inte som nåt jag vill så blev han jättearg och sa att det absolut inte är en sån relation han vill ha till mig och att han inte vill ha fler barn (3 sen tidigare med hans ex).

Jag är helt förstörd och han säger att han inte vill prata med mig förens jag bokat tid för abort.

Bara gråter och gråter, klarar jag det här? Jag har två barn med min fd, han tvingade mig till en abort för två år sen och jag ångrar det fortfarande.

Du har gjort bort dig!
  • Anonym (hu!)
    Gathenhielm skrev 2014-10-18 14:39:28 följande:

Enig. Vi vet alla hur barn blir till. Lyckas man inte acceptera att samlag kan leda till befruktning så gör man bättre i att hålla ihop låren.

• Anonym (hu!)
    Haskel skrev 2014-10-20 00:18:37 följande:

Av den här tråden har jag nu lärt mig att flertalet kvinnor på FL anser att män enbart bör ha 1-3 samlag under sin livstid. Med tanke på att det ungefär så många barn män generellt vill ha.

Det är alltid männens fel....
  • Anonym (hu!)
    Donum skrev 2014-10-20 07:15:13 följande:

Det är biologi att det kan bli barn om man väljer att ha vaginalt sex. Det är inte en åsikt utan så ser verkligheten ut. Om man absolut inte vill ha barn så får man helt enkelt avstå från vaginalt sex.

Mannen kan annars ta henne i tvåan?
  • Anonym (hu!)
    Anonym (J) skrev 2014-10-20 09:55:49 följande:

Han vill inte ha henne och inget barn har han sagt måste ju se det från verkligheten och inte fantasi världen ....

Ja,så är det!

Jag tycker att ts borde inse att han inte är kär i henne och inte vill ha barn med henne.
  • Anonym (hu!)
    molly50 skrev 2014-10-20 10:17:05 följande:

Läs igenom vad TS har skrivit. Hon har absolut inga förväntningar på honom och hon vet att han inte är kär i henne. Och det är ömsesidigt. Hon är inte intresserad av honom heller,på det sättet.

Hon är bara besviken på honom för att han är så kall mot henne och bara kräver att hon ska göra abort när han vet hur dåligt hon mådde efter den förra aborten hon gjorde.

Ja?

Jag konstaterade bara faktum!
  • Anonym (hu!)
    molly50 skrev 2014-10-20 10:30:28 följande:

Är det att konstatera faktum att skriva att TS borde inse att hennes KK inte är kär i henne när hon vet att så inte är fallet,och dessutom skriver att det är ömsesidigt?

Men,människa vad du måste haka upp dig på hur andra i tråden än dig väljer att formulera sig...
  • Anonym (hu!)
    Anonym (Ledsen) skrev 2014-10-20 11:01:48 följande:

Jag vet vad det innebär att ha ett sjukt barn tack så mycket. Du behöver inte ifrågasätta mitt föräldraskap.

Straff? Det är väl för tusan det minsta man kan begära i form av ansvar?

Du kan inte kräva något mer av honom än att han ska betala underhåll för barnet i ett antal år framöver.
  • Anonym (hu!)
    Anonym (undrar) skrev 2014-10-20 13:52:46 följande:
    Så kom inte och säg att mannen som har legat för att ligga, OCH skyddat sig, har VALT att AVLA BARN med Ts. Det stämmer inte alls.
  • Anonym (hu!)
    Anonym (Ledsen) skrev 2014-10-23 18:04:22 följande:

Hade tid för vul idag 

Har du svårt att acceptera att den enda skyldighet han har är sen mot barnet genom att betala underhåll i ett antal år?

Han har varit tydlig och ärlig mot dig!
  • Anonym (hu!)
    Anonym (J) skrev 2014-10-23 23:58:17 följande:

Vet inte stör mig bara på sånt , men det le inte mitt problem varför bry sig du har rätt.

Det är ju hon som kommer att få det väldigt tufft som ensamstående flerbarnsmamma.

Han har varit tydlig och ärlig mot henne att han inte vill ha några barn med henne och den enda skyldighet han sen kommer att ha är att betala underhåll för barnet i ett antal år framöver!
Svar på tråden Kk kräver abort