Inlägg från: Anonym (Karlslok!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Karlslok!)

Kk kräver abort

Anonym (Ledsen) skrev 2014-10-17 13:16:30 följande:

Igår berättade jag för min kk att jag blivit gravid. Vi har använt kondom och ibland pessar kombinerat, men blivit lite si och så med det.
    Han blev först chockad och frågade om jag bokat tid för abort än och om jag vill att han ska följa med för han vill givetvis "stötta mig".
    När jag svarade att jag inte bestämt mig än och att abort känns inte som nåt jag vill så blev han jättearg och sa att det absolut inte är en sån relation han vill ha till mig och att han inte vill ha fler barn (3 sen tidigare med hans ex).
    Jag är helt förstörd och han säger att han inte vill prata med mig förens jag bokat tid för abort.
    Bara gråter och gråter, klarar jag det här? Jag har två barn med min fd, han tvingade mig till en abort för två år sen och jag ångrar det fortfarande.

Din kk har ingen som helst rätt att kräva abort av dig!

Abort är en rättighet vi kvinnor har! Det är inte vår skyldighet!

Blir så arg varje gång en feg jävla karl försöker hävda abort som sin rätt och tvinga tjejen till det.

Nä, stå på dig ts! Du har ingen som helst skyldighet att göra abort mot din vilja!k
  • Anonym (Karlslok!)
    Anonym (Ledsen) skrev 2014-10-17 21:43:22 följande:

Gör allt för att få det!? Jag tycker pessaret är rakt av hopplöst att få ut och han är mycket väl medveten om de gånger jag inte haft det i. De allra flesta kör nog inte dubbelt så på vilket sätt "gör jag allt för att bli gravid"!?

Hur tusan är det oansvarigt? Vi har ju inte varit oskyddade!

Lyssna inte på alla idioter ts. Du tvingar inte honom att bli far genom att vägra göra abort! Graviditeten är ett faktum och han har lika stor del i den som du!

Låt aldrig en man tvinga dig till något du inte vill!

Det är han som är " boven" i det här, som försöker pressa dig till abort! Inte du, ts!
  • Anonym (Karlslok!)

Ovan rader är skrivna åt hjälten J

• Anonym (Karlslok!)
    Anonym (J) skrev 2014-10-21 20:51:40 följande:
    Kan glädja dig med att jag är kvinna om du syftade på mig hoppas du inte känner dig förolämpad .(-:
    Då är du väl förmodligen tillsammans med nån "stackare" tvingas betala underhåll åt en bastard han vägrar träffa.

PS: det finns en alldeles särskild plats i helvettet åt kvinnor som behandlar sina medsystrar som du ! Ds

Men det är en helt annan historia
  • Anonym (Karlslok!)
    Anonym (J) skrev 2014-10-23 14:48:03 följande:
    Ok vad kul men han vill ju inget med henne saker bör ju va ömsesidiga annars blir de ändå inte lyckliga .
    Är du retarderad, månne?

Tycker mig ana det från dina inlägg, som för övrigt är helt obegripliga?

En fråga av ren välvilja från min sida
  • Anonym (Karlslok!)
    Anonym (Ledsen) skrev 2014-10-23 18:04:22 följande:
    Hade tid för vul idag Glad
    Hur gick det?
  • Anonym (Karlslok!)
    Anonym (Ledsen) skrev 2014-10-23 18:18:00 följande:
    Bara bra, lite chockad men vill inte skriva ut allt här Glad
    Vad bra :)

Och bry dig inte om alla puckon här. Fokusera på det som är positivt :) de mår bara dåligt över sina egna liv och känner sig förmodligen lite bättre av att trycka till någon annan ;)
  • Anonym (Karlslok!)
    Anonym (J) skrev 2014-10-23 19:46:51 följande:
    Du påstår andra mår dåligt, måste ju va  sämre utan ömsesidig barnafödelse och ömsesidig partnerskap.(-: lost in case kanske 
    Vad är det för fel på dig??

Är du efterbliven, eller bara psykiskt sjuk?

Skriv så man förstår, tack!
  • Anonym (Karlslok!)
    Anonym (Ledsen) skrev 2014-10-24 08:42:38 följande:

Jag skickade ett sms med det jag fick veta på vulet igår.. Och nu hade jag ett långt svar om att han blev ledsen för att JAG inte vill ha ett liv med honom och att han hoppas att vi kan försöka på något seriöst..

Jag vill INTE ha ett förhållande med honom, men vet inte vad jag ska svara.

Menar han då att ni ska vara tillsammans, med villkoret att du tar bort barnet.

Eller vill han helt plötsligt att ni ska bilda en familj ihop?
  • Anonym (Karlslok!)
    Anonym (Ledsen) skrev 2014-10-24 09:44:27 följande:

Vi var ju vänner i flera år innan vi hade sex, jag känner inget mer än vänskap. Jag tror han menar att han vill att vi ska bli seriösa om jag behåller.. Men jag är inte intresserad av det. Han ska självklart få vara närvarande om det är vad han vill, men vill inte leva med honom.

Om du inte vill det, så ska du inte det.

Dessutom är han skyldig dig både en och annan ursäkt, tycker jag.
Svar på tråden Kk kräver abort