Inlägg från: molly50 |Visa alla inlägg
  • molly50

Kk kräver abort

IsaStardust skrev 2014-10-20 00:05:06 följande:

Så det är att utöva bra inflytande att försöka trycka ned någon tills hon gör som någon annan vill och inte vad hon själv vill?

Precis!
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (J) skrev 2014-10-20 09:09:34 följande:
    Hon bestämmer som själv vilket men hon bör ju då veta vad som väntar och att dör inte kommer finnas någon pappa det är ju det ..
    Och det är hon ju beredd på.
    Hon har inte krävt att hennes kk ska finnas med i barnets liv,om hon väljer att behålla det.
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (hu!) skrev 2014-10-20 10:08:07 följande:
    Ja,så är det!

Jag tycker att ts borde inse att han inte är kär i henne och inte vill ha barn med henne.
    Läs igenom vad TS har skrivit. Hon har absolut inga förväntningar på honom och hon vet att han inte är kär i henne. Och det är ömsesidigt. Hon är inte intresserad av honom heller,på det sättet.
    Hon är bara besviken på honom för att han är så kall mot henne och bara kräver att hon ska göra abort när han vet hur dåligt hon mådde efter den förra aborten hon gjorde.
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (hu!) skrev 2014-10-20 10:20:40 följande:
    Ja?

Jag konstaterade bara faktum!
    Är det att konstatera faktum att skriva att TS borde inse att hennes KK inte är kär i henne när hon vet att så inte är fallet,och dessutom skriver att det är ömsesidigt?
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (hu!) skrev 2014-10-20 11:16:58 följande:
    Men,människa vad du måste haka upp dig på hur andra i tråden än dig väljer att formulera sig...
    Nej,jag undrade bara hur personen tänkte. (Vilket jag inte tycker är fel att fråga i ett diskussionsforum)
    Men vill h*n inte svara på det så behöver h*n inte det.

Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (undrar) skrev 2014-10-20 11:47:07 följande:
    Skillnaden mellan er är att han hade sex utan att avla ett barn.
    Det hade väl inte TS heller.
    Att olyckan ändå var framme var ju inget som TS hade planerat.

Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (logik) skrev 2014-10-20 12:41:02 följande:
    och ändå så gjorde du precis detsamma med ditt inlägg, självinsikt är inte din grej va
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (logik) skrev 2014-10-20 14:11:05 följande:
    Egentligen så är det ju helt absurt att en massa okända människor anser sig ha rätten att bestämma över ts val angående hennes kropp, ett val som inte ens mannen har enligt lag.

Tyck vad ni vill det är ju ett diskussionsforum men ni måste också inse era åsikter förändrar faktiskt inte ett dugg.

Jag är glad att vi har de abortlagar vi har i Sverige men dt ska inte missbrukas eller användas om barnet är önskat av den som ska bära och föda fram det och ta hand om det efter födseln

Jag har faktiskt lika svårt för fanatiska abortförespråkare som jag har för fanatiska abortmotståndare.
    Kvinnans kropp, kvinnans val
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (J) skrev 2014-10-21 20:12:37 följande:

Hur jan tjejen springa runt och utnyttja en kk och springa runt med en kk han är nog värd bättre fy vilken tjej altså .

Eeh,han utnyttjar väl henne lika mycket i så fall.
    De är KK och har alltså en överenskommelse om att vara vänner med vissa fördelar,dvs ha sex.
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (J) skrev 2014-10-21 20:25:33 följande:
    Nej fy sjutton bara drar hem kille för att knulla han hur kan hon utnyttja det .?
    Då kan man ju vända på saken och fråga hur han kan utnyttja henne också då.
    Eller är det bara kvinnor som utnyttjar,aldrig män?
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (J) skrev 2014-10-21 20:30:30 följande:
    Ja ha det är det kk betyder finns set kontrakt ?
    Nej,det finns inget kontrakt. Man är helt enkelt vänner med vissa fördelar.
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (J) skrev 2014-10-21 21:25:56 följande:

Kan säga som så att jag strular inte och utnyttjar killar och håller på med killar och tjejer . Sen kan jag glädja dig med att jag kommer komplett fr.o.m. Hell så u vore det på tiden de själv satt där .

Men på vilket sätt är det att utnyttja om båda är med på det?
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (J) skrev 2014-10-23 13:45:36 följande:

Så du har lagt beslag på killen genom att

så du har lagt beslag på killen genom att föda barnet och tro att det ska va början på något nytt fast han undre vill ha dig an ju inte bestämma över någon annans vilja och en person .??
    Hon har inte lagt beslag på killen. Läs vad TS har skrivit.
    Hon är inte intresserad av killen heller annat än som vän/kk.
    Hon vill bara inte göra en abort igen då hon tidigare blivit tvingad till en och inte mått bra av det.
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (J) skrev 2014-10-23 14:48:03 följande:
    Ok vad kul men han vill ju inget med henne saker bör ju va ömsesidiga annars blir de ändå inte lyckliga .
    Hon vill inget med honom heller,annat än att de ska vara vänner/kk.
    Hon vill bara inte göra abort.

Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (Ledsen) skrev 2014-10-23 18:18:00 följande:
    Bara bra, lite chockad men vill inte skriva ut allt här Glad
    Vad skönt att höra att det har gått bra!
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (J) skrev 2014-10-23 20:21:05 följande:
    ja tuttinuttan då hon har för fan redan en djävla massa ugar ta hand om dom först. 
    Värst vad du är bitter. Har du månne själv en man som blivit pappa mot sin vilja?
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (J) skrev 2014-10-23 21:39:59 följande:
    nej tvärtom......................
    Då förstår jag inte varför du är så bitter över det här.
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (J) skrev 2014-10-23 23:58:17 följande:
    Vet inte stör mig bara på sånt , men det le inte mitt problem varför bry sig du har rätt.
    Dåså. Du har naturligtvis rätt till din åsikt också.
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (Ledsen) skrev 2014-10-24 08:42:38 följande:

Jag skickade ett sms med det jag fick veta på vulet igår.. Och nu hade jag ett långt svar om att han blev ledsen för att JAG inte vill ha ett liv med honom och att han hoppas att vi kan försöka på något seriöst..

Jag vill INTE ha ett förhållande med honom, men vet inte vad jag ska svara.

Ni kanske kan börja med att umgås som vänner tillsammans med barnet och se vart det leder.
    Kanske har han insett att han känner något mer för dig än bara på en vänskapsnivå.

Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (J) skrev 2014-10-24 09:26:07 följande:
    Det låter konstigt han tvär vänder så är han tvingad till detta av någon tro ?
    Eller så kanske han har fått tid på sig att tänka igenom det här.
    Mattias och Hannah.
Svar på tråden Kk kräver abort