Inlägg från: Anonym (J) |Visa alla inlägg
  • Anonym (J)

Kk kräver abort

Anonym (Ledsen) skrev 2014-10-20 10:13:39 följande:

Jag vill inte ha honom som något annat än en vän heller och jag behöver inte ha honom närvarande, enda jag hoppas är att han kommer vilja det för barnets skull.

Jag har bokat tid för vul på torsdag för att ta reda på hur långt gången jag är.

Det du gör är farligt man kan inte konstruera verkligheten att blanda förflutet med nytt bestäm dig .
  • Anonym (J)
    Anonym (logik) skrev 2014-10-20 10:44:00 följande:

Eh.. hur tänker du nu, när ts säger at thion inte tänker tvinga mannen till något men hoppas han frivilligt ska vilja vara en del av barnets liv så är det väl ett vuxet och moget beteende, att du får det till farligt säger mer om dig faktiskt, kanske lite bittra erfarentheter om spökar?

Eh nej det hon gör är att föra bakom ljuset ..
  • Anonym (J)
    Anonym (logik) skrev 2014-10-20 10:44:00 följande:

Eh.. hur tänker du nu, när ts säger at thion inte tänker tvinga mannen till något men hoppas han frivilligt ska vilja vara en del av barnets liv så är det väl ett vuxet och moget beteende, att du får det till farligt säger mer om dig faktiskt, kanske lite bittra erfarentheter om spökar?

Jag har aldrig haft kk och heller inte blivit på smällen , så varför blanda in mig .
  • Anonym (J)
    Donum skrev 2014-10-20 11:36:12 följande:

Precis. Och verkligheten är sådan att han, trots att han inte vill ha barn, ändå har ägnat sig åt aktiviteter som mycket väl kan leda till barn. Att han säger att han inte vill ha barn är rätt mycket skitsamma - biologin tar ingen hänsyn till det. Hans ovilja är uppenbarligen underordnad hans vilja att ta risken att bli förälder.

Ok inga kommentarer ...
  • Anonym (J)
    Anonym (logik) skrev 2014-10-20 12:41:47 följande:

Hur för hon bakom ljuset tycker du? Läs inte in egna eventuella personliga erfarenheter.

Nej logisk tänk ....
  • Anonym (J)

Hur för hon bakom ljuset tycker du? Läs inte in egna eventuella personliga erfarenheter.

Jag har inga erfarenheter av sånt så ge fan i att blanda in mig ...
  • Anonym (J)

Jag har inga erfarenheter av sånt så ge fan i att blanda in mig ...
  • Anonym (J)
    astegmatism skrev 2014-10-21 19:54:23 följande:

Fyfan vilken kille! Du lydde väl inte honom? Det är ditt samvete du skall följa och inte hans

Fy fan vilken tjej då som springer runt med kk. same same .
  • Anonym (J)

Hur jan tjejen springa runt och utnyttja en kk och springa runt med en kk han är nog värd bättre fy vilken tjej altså .

• Anonym (J)

Nää du sjutton vilken tjej .....

Svar på tråden Kk kräver abort