Inlägg från: Anonym (J) |Visa alla inlägg
  • Anonym (J)

Kk kräver abort

molly50 skrev 2014-10-21 20:20:38 följande:

Eeh,han utnyttjar väl henne lika mycket i så fall.

De är KK och har alltså en överenskommelse om att vara vänner med vissa fördelar,dvs ha sex.

Nej fy sjutton bara drar hem kille för att knulla han hur kan hon utnyttja det .?
  • Anonym (J)
    molly50 skrev 2014-10-21 20:20:38 följande:

Eeh,han utnyttjar väl henne lika mycket i så fall.

De är KK och har alltså en överenskommelse om att vara vänner med vissa fördelar,dvs ha sex.

Ja ha det är det kk betyder finns set kontrakt ?
  • Anonym (J)
    Anonym (J) skrev 2014-10-21 20:30:30 följande:

Ja ha det är det kk betyder finns set kontrakt ?

Annars kan ju inte överenskommelsen gälla ?
  • Anonym (J)
    Anonym (Karslok!) skrev 2014-10-21 20:44:55 följande:

Men hur är det lille vän?

Har du råkat ut för nån stor stygg kvinna som har "lurat" dig?

Kommer du inte undan att betala underhåll?

Halleduddan ;(

Kan glädja dig med att jag är kvinna om du syftade på mig hoppas du inte känner dig förolämpad .(-:
  • Anonym (J)

Kan säga som så att jag strular inte och utnyttjar killar och håller på med killar och tjejer . Sen kan jag glädja dig med att jag kommer komplett fr.o.m. Hell så u vore det på tiden de själv satt där .

• Anonym (J)
    Anonym (logik) skrev 2014-10-21 21:43:27 följande:

jaha så du är en flickvän till en man som så oförskyllt och oooondeskefullt har blivit lurad..

skäms du inte över att ha sex med en sinnesvag man som inte förstår hur barn blir till?

Nej jag skäms inte att ha haft en och samma kille ...
  • Anonym (J)
    Anonym (J) skrev 2014-10-21 21:47:43 följande:

Nej jag skäms inte att ha haft en och samma kille ...

skäms du över dig själv ?
  • Anonym (J)
    Anonym (logik) skrev 2014-10-21 21:57:51 följande:

Något du bör skämmas över dock är din bristande förmåga att provocera, som inläggstroll har du inte lyckats förverkliga dig själv särskillt bra

Det finns bättre sätt att bli sedd och och få uppmärksamhet,

Som knulla allt då eller , visst det får ni gärna göra det är väl därför ni har triangeldrama .(-:skörda det ni sår .(-:
  • Anonym (J)
    Anonym (J) skrev 2014-10-21 22:15:45 följande:

Som knulla allt då eller , visst det får ni gärna göra det är väl därför ni har triangeldrama .(-:skörda det ni sår .(-:

Den som spar den har .(-:
  • Anonym (J)

Så du har lagt beslag på killen genom att

Anonym (Ledsen) skrev 2014-10-23 10:47:33 följande:

Nu väntar jag på min tur! Nervöst!

så du har lagt beslag på killen genom att föda barnet och tro att det ska va början på något nytt fast han undre vill ha dig an ju inte bestämma över någon annans vilja och en person .??
  • Anonym (J)
    molly50 skrev 2014-10-23 14:19:04 följande:

Hon har inte lagt beslag på killen. Läs vad TS har skrivit.

Hon är inte intresserad av killen heller annat än som vän/kk.

Hon vill bara inte göra en abort igen då hon tidigare blivit tvingad till en och inte mått bra av det.

Ok vad kul men han vill ju inget med henne saker bör ju va ömsesidiga annars blir de ändå inte lyckliga .
  • Anonym (J)
    Anonym (Karlslok!) skrev 2014-10-23 18:21:50 följande:
    Vad bra :)

Och bry dig inte om alla puckon här. Fokusera på det som är positivt :) de mår bara dåligt över sina egna liv och känner sig förmodligen lite bättre av att trycka till någon annan ;)
    Du påstår andra mår dåligt, måste ju va  sämre utan ömsesidig barnafödelse och ömsesidig partnerskap.(-: lost in case kanske 
  • Anonym (J)
    Anonym (J) skrev 2014-10-23 20:21:05 följande:
    ja tuttinuttan då hon har för fan redan en djävla massa ugar ta hand om dom först. 
    sen måste det va extra tråkit när det är o ömsesidigt ...men men hennes val.
  • Anonym (J)
    molly50 skrev 2014-10-23 21:00:11 följande:
    Värst vad du är bitter. Har du månne själv en man som blivit pappa mot sin vilja?
    nej tvärtom......................
  • Anonym (J)
    molly50 skrev 2014-10-23 23:50:40 följande:

Då förstår jag inte varför du är så bitter över det här.

Vet inte stör mig bara på sånt , men det le inte mitt problem varför bry sig du har rätt.
  • Anonym (J)
    Anonym (Ledsen) skrev 2014-10-24 08:42:38 följande:

Jag skickade ett sms med det jag fick veta på vulet igår.. Och nu hade jag ett långt svar om att han blev ledsen för att JAG inte vill ha ett liv med honom och att han hoppas att vi kan försöka på något seriöst..

Jag vill INTE ha ett förhållande med honom, men vet inte vad jag ska svara.

Det låter konstigt han tvär vänder så är han tvingad till detta av någon tro ?
  • Anonym (J)
    Anonym (Ledsen) skrev 2014-10-24 09:44:27 följande:

Vi var ju vänner i flera år innan vi hade sex, jag känner inget mer än vänskap. Jag tror han menar att han vill att vi ska bli seriösa om jag behåller.. Men jag är inte intresserad av det. Han ska självklart få vara närvarande om det är vad han vill, men vill inte leva med honom.

Anonym (Ledsen) skrev 2014-10-24 09:44:27 följande:

Vi var ju vänner i flera år innan vi hade sex, jag känner inget mer än vänskap. Jag tror han menar att han vill att vi ska bli seriösa om jag behåller.. Men jag är inte intresserad av det. Han ska självklart få vara närvarande om det är vad han vill, men vill inte leva med honom.

Vill inte låta taskig men vilket liv altså ...
Svar på tråden Kk kräver abort