Hjärnan och hjärtan talar ej samma språk.
Jag plussade igår. Jag kan varken glädjas eller ta ett beslut. Jag vill innerst inne behålla men jag vet inte om jag vågar eller orkar. Jag har två helt underbara barn sedan tidigare dom kom tätt, 16 månader i mellan. Första graviditeten var bra kunde jobba länge och mådde fysiskt och psykiskt bra. Andra graviditeten var sådär, foglossningen dök upp väldigt tidigt och illamående fram till vecka 20. Jag känner lite dåligt samvete redan nu om jag kommer må skit hur jag ska orka aktivera mina äldre barn. Dom kommer vara 3 och 4 om jag/vi väljer att behålla. Jag har ingen ordentlig utbildning och jobbar bara som vikarie. Vet inte alls hur tiden ser ut framöver. Hade tänkt börja studera. Så ekonomin är inte heller helt i balans. Pappan till barnen har fast jobb men vi har haft en tuff period sen barnen kom men hittat tillbaka till varandra igen. Pappan säger inte så mycket. Han vill behålla men tänker på ekonomin och oss. På våra äldre barn. Han tycker bebisar är svåra och rädd för att det ska bli som med våra tidigare erfarenheter.