• snorklan

Sprutstart 19 oktober

MadArp skrev 2014-11-03 10:48:10 följande:

Maria fattar totalt dina känslor!!! Sänder massor med kramar och orka kämpa vidare!!

Kliniken ringde precis till mig, inga av våra ägg har delat sig under helgen, med andra ord ingen befruktning.. Det var barnmorskan som ringde och lämnade besked, läkaren ska ringa i em och berätta mera... Så himla ledsen!

USCH vad tråkigt MadArp! Hr går ni vidare? ICSI nästa gång? Blev det befruktat som de skulle? Styrkekram!
  • snorklan
    MadArp skrev 2014-11-04 06:19:51 följande:
    Maria, jag vet i te när nästa försök blir, allt hänger på min kropp, jag behöver 2 blödningar innan nästa start. Vi får alltså börja igen när 2 blödningen börjar och med min oregelbundna cykel så vet ingen när det kan tänkas bli....
    Varför behöver man vänta 2 blödningar? Så ledsen för din skull, stor kram. 
  • snorklan
    Donna78 skrev 2014-11-05 15:49:53 följande:

Jag har tagit pergotime och tog igår Ovitrelle-sprutan (cd 15) men känner absolut ingenting (förutom huvudvärk). Inget ökat sekret, ingen molvärk. Kl 21:30 ikväll är det 36 h sedan sprutan. Känner ni alltid av sprutan el hur är det? Är rädd att jag tog den för tidigt... ????

Jag har aldrig känt av ägglossningen när jag tagit ovitrelle. Försök att inte känna efter så mycket, det är omöjligt att säga vad som är "riktiga" signaler från kroppen när man tar så mycket hormoner.
  • snorklan
    kaatriin skrev 2014-11-06 16:44:02 följande:

Jag är skit nojjig över att jag ska få ägglossning idag, kan ju liksom hända. Eller?! :p

Jag har EXAKT samma ångest. ÄP imorgon, du me?
Svar på tråden Sprutstart 19 oktober