• kaatriin

Sprutstart 19 oktober

Mariah1986 skrev 2014-10-20 07:45:32 följande:

Hej någon/några mer som började sprutastarta samtidigt eller närmsta dagarna ? För mig är de första försöket till att vi ska kunna få ett litet mirakel ! Hade vart kul om fler ville följa och dela med sig om sin tid kring första ivfen ! ????

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-20 07:46

Glömde ju skriva att vi går på Linköping rmc

Hej! Vi tog första sprutan i fredags, dvs den 24 :) Detta är vårat första försök!
  • kaatriin
    MadArp skrev 2014-10-26 15:14:11 följande:

Hej!! Härligt att ni är på gång!! Känns det bra? Gick det bra att ta sprutan?

De känns jätte bra, man går runt med världens leende på läpparna för att man vet att ni händer de grejer ;)

Att sprutan gick bra, va sjukt nervös bara! Är van att sticka andra i magen (jobbar som uska) men inte att sticka mig själv! ;) haha
  • kaatriin
    dumdummast skrev 2014-10-26 14:42:28 följande:
    Då är vi nästan på samma jag tog min i torsdags. Första ultraljudet i morgon. Först blodprov på morgonen sen ultraljud på eftermiddagen ?
    Åh va roligt! :)
    Vi ska ta blodprov på tisdag sen första ultraljudet på fredag :) Är detta första gången för er?
  • kaatriin
    Mariah1986 skrev 2014-10-26 17:47:33 följande:

Va kul att fler har kommit till tråden !

Och alla är på sin första omgång jätte kul och väldigt spännande

Vilken klinik går ni på ?? Och lycka till alla !!! Imorgon ska jag på mitt andra ultraljud och är skit nervös !!!

Vi går i Västerås :)

Åh va roligt! All lycka till, vi håller tummarna! :D
  • kaatriin

Idag var jag iväg och tog ett blodprov, det visade att jag låg lite under sträcket så skulle höja min dos Puregon från 116 till 125 från och med ikväll. Och eftersom de är dag 5 för mig idag så ska jag även börja med nästa spruta ikväll, Orgalutran. Så nu väntar vi med spänning inför fredag då vi ska göra första (och förhoppningsvist enda) ultraljudet innan det är dags för äggplock!! :) :)