• dumdummast

Sprutstart 19 oktober

Mariah1986: Jag tror inte heller du behöver oroa dig. Men ring kliniken om du tycker det är väldigt stressande .

Fick höja min dos i går till 225 enheter från 150. Och idag känns det som att äggstockarna arbetar utav av bara den. I morgon blir ultraljud nummer två, hoppas på ett datum för äggplock då

• dumdummast

Mariah1986: Vad tråkigt, men hopas att dom höjer ordentligt så det börjar hända nå.

Ja precis. Men nu har jag börjat få humörsvägningar som inte är av denna värld. Men bara bit ihop

• dumdummast

Varit på ultraljud nummer två idag. Dom har inte riktigt växt till sig. På höger var den största blåsan 14 i storlek sen fann det flera till på kring tio. På vänstra var alla under 10. Så ultraljud nummer tre på måndag och hoppas efter det att växt så dom är nöjda

• dumdummast
    Mariah1986 skrev 2014-11-01 18:05:59 följande:

Va kul Katrin heja heja !!

Sen jag ökade min dos på gonal f igår från 125 till 175 så har jag haft som mens värk hela dagen antar att de kanske äntligen känns som de ska att äggstockarna faktiskt jobbar lite nu !!! Men känner mig små svullen med men de är väl inget konstigt ???

Så har jag också haft sen jag höjde min dos. Så tror att det tyder på att äggstockarna "arbetar". Hoppas på det i allafall
  • dumdummast
    Mariah1986 skrev 2014-11-02 09:29:30 följande:

Dumdummast mitt gick över efter ca 8 timmar gjorde ditt de med ? Nu hoppas jag på att de inte kommer tillbax usch de va hemskt men samtidigt så vill man känna för man vill ju att de ska hända nått idag har jag sprutat i 14 dagar

Jag känner som lite hela tiden, men det nyper som till emellanåt. Men känner som av det typ hela tiden. Lite som träningsvärk. Haha svårt att förklara.

Har du ultraljud imorgon? Jo jag inbillar då mig att det händer mer när jag känner mer :).

Då ligger jag tio dagar efter dig. Jag har hunnit med 3 blodprov samt 2 ultraljud tredje i morgon. Hoppas verkligen det växt.
  • dumdummast

Mariah1986: Då bor ni inte på samma ort som kliniken är. Vad störande rycker jag att inte kliniken kan boka tid år dig, för dom har säkert nå direkt nummer så dom kommer i kontakt med bm på en gång. För här har vi det där värdelösa återupprignings systemet.

Kan tänka mig att det gjorde ont. Hoppas det inte gör att du blir rädd för sprutor nu.

Hoppas dit går bra också. Vill bara veta om om det blir nå äggplock eller vad som händer.

• dumdummast
    MadArp skrev 2014-11-02 22:13:04 följande:

Hej!!

Hur mår ni alla och hur går det för er???

Känner att jag varit väldigt inriktad på mitt.....

Hej hej!

Här går det väl hyffsat. I går var det fruktansvärt jobbigt med sprutan blev en del tårar. Tredje ultraljud idag. Så hoppas att jag få veta äggplock idag.

Hur får det för dig?
  • dumdummast
    kaatriin skrev 2014-11-03 08:15:18 följande:

Hej!

Sitter just nu å väntar på att få gå in på mitt andra ultraljud, nu får vi nog veta ett plock datum så är väldigt förväntansfull :)

Hoppas de går bra för alla och jag håller tummarna för alla er :) Heja! Heja!

Håller tummarna
  • dumdummast
    Mariah1986 skrev 2014-11-03 09:28:25 följande:

De gick inte alls bra mina två största blåsor har försvunnit och läkaren såg lite vätska som kan tyda på en ögglossning och hur tusan ör den möjlig sen fanns de massor med små blåsor men som inte växt mår skit nu rent ut sagt få se vad kliniken säger när dom ringer i eftermiddag men jag tror att dom kommer ge upp för denna månaden och att de blir något annat nästa månad !!! Sånt här har jag inte hört om innan usch va ledsen jag är !!!

Lycka till idag tjejer mina tankar går till er !!!

Usch vad jobbigt. Massa kramar

Jag är dock i liknade sits, en ägg blåsa har växt till 17, resten är just över tio. Så väntar på att dom ringa och säga om vi ska avbryta eller om vi ska höja dosen.

Dom vågar ju inte riktigt höja dosen heller eftersom jag har så jäkla mycket ägg från början.

Ååh vill bara lägga mig ner och gråta.

Kram till er alla.
Svar på tråden Sprutstart 19 oktober