• kaatriin

Sprutstart 19 oktober

Usch va trist för er tjejer :( verkligen inte kul när man bara väntar å kämpar! Skickar massa styrke kramar till er alla att orka kämpa vidare!! Ni (vi) är otroligt starka som orkar gå igenom en sån här sak!!

• kaatriin

Jag blir så ledsen när jag läser att de inte går som planerat för er tjejer, måste vara sjukt jobbigt å jag lider verkligen med er!!

Jag fick goda nyheter idag! Jag har ungefär 16 fina äggblåsor å den minsta är 10 å dom största 18, så de blir äggplock på fredag för mig! :) sen ska dom "gro" eller vad man säger i 5 dygn så på onsdag nästa vecka sätt förhoppningsvist ett befruktat ägg tillbaka :) jag ä super glad, nervös och livrädd samtidigt som jag är väldigt förväntansfull inför de hela :)

Jag hoppas verkligen att de kommer lyckas för er andra snart!! Kämpa på brudar, de här fixar vi :)

• kaatriin

Då kan jag kanske komma med lite positiva nyheter! :) jag sitter just nu å väntar på att klockan ska bli 21.30 då jag får ta min ägglossningsspruta, på fredag kl 08.00 har vi tid för äggplock i Uppsala för första gången :) är sjukt glad men börjar bli nervös!

Hoppas allt löser sig för er andra, jag håller alla tummar jag kan göra för er tjejer!! :)

• kaatriin
    dumdummast skrev 2014-11-06 00:10:08 följande:

Hoppas jag med. Fast chansen är oerhört liten. Men tagit ovitrellen nu i allafall

Gick det bra för sig att ta den?

Ovitrellen, är de ägglossningssprutan?

Ja de gick bra att ta den isåfall (min heter pregnyl), kändes lite men absolut inte som orgalutranet gjorde :) hur gick de själv att ta den? :)
  • kaatriin

Jag är skit nojjig över att jag ska få ägglossning idag, kan ju liksom hända. Eller?! :p

• kaatriin
    dumdummast skrev 2014-11-06 19:01:35 följande:

Japp så gjorde jag också. I morgon borde det lilla ägget lossna. Inte för att jag har nå förhoppningar att det ska lyckas.

Jag hoppas verkligen att de lossnar för er, att funkar trotts motgångar :)
  • kaatriin
    snorklan skrev 2014-11-06 20:27:34 följande:

Jag har EXAKT samma ångest. ÄP imorgon, du me?

Japp, imorgon ska vi till Uppsala plocka :) vart ska ni? :)
Svar på tråden Sprutstart 19 oktober