• Mariah1986

Sprutstart 19 oktober

Madarp va kul att de gick så bra jätte kul att höra !

Och vilken tur att de inte va de värsta du upplevt då släpper oron här med lite iaf sen är man ju alltid nervös och de är säkert olika för alla ! Va kul att ni fick ut så många ägg 13 är ju kanon .

• Mariah1986

Va kul Katrin heja heja !!

Sen jag ökade min dos på gonal f igår från 125 till 175 så har jag haft som mens värk hela dagen antar att de kanske äntligen känns som de ska att äggstockarna faktiskt jobbar lite nu !!! Men känner mig små svullen med men de är väl inget konstigt ???

• Mariah1986

Dumdummast mitt gick över efter ca 8 timmar gjorde ditt de med ? Nu hoppas jag på att de inte kommer tillbax usch de va hemskt men samtidigt så vill man känna för man vill ju att de ska hända nått idag har jag sprutat i 14 dagar

• Mariah1986

Madarp jag håller tummarna stenhårt för att äggen ska bli befruktade och att de blir återinförande för er imorgon sen kommer den längta jobbiga väntan men de ska bli ett fint pluss eller hur de är de vi hoppas på stenhårt !!!!

Dumdummast jag har ultraljud imorgon problemet är ju att kliniken i Linköping ringde mig i fredags och efter de när jag skulle ringa till min bm sö hade dom redan stängt så jag får ringa imorgon tidigt och se om då. Har någon tid annars får dom ge mig en akut tid ! Och idag har jag vart och lämnat mitt fjärde blodprov på BB avdelningen och de va en plåga hon sa att de syns att du lämnat ofta nu och hon hittade inget först och hon började gräva och jag skrek rätt ut att snart svimmar jag !! Jag har aldrig vart rädd innan för att lämna blod men efter detta så skrämmer de mig rejält !!

Hoppas ditt ultraljud går fin fint imorgon och att vi båda kanske för reda på öggplocksdag !!!!

• Mariah1986

Hen tjejer jag ska med ha ultraljud idag men bm ringer inte upp förens 10.00 och jag hoppas dom kan klämma in mig de låste dom de finns inget annat alternativ och i eftermiddag ringer kliniken humm nervös bara förnamnet !!!!

Hoppas de gör bra på ditt ul idag dumdummast!! Du för berätta sen

Och stort lycka till idag madarp !!!!

• Mariah1986

De gick inte alls bra mina två största blåsor har försvunnit och läkaren såg lite vätska som kan tyda på en ögglossning och hur tusan ör den möjlig sen fanns de massor med små blåsor men som inte växt mår skit nu rent ut sagt få se vad kliniken säger när dom ringer i eftermiddag men jag tror att dom kommer ge upp för denna månaden och att de blir något annat nästa månad !!! Sånt här har jag inte hört om innan usch va ledsen jag är !!!

Lycka till idag tjejer mina tankar går till er !!!

• Mariah1986

Madarp neeeeej va ledsen jag blir för din skull skit oxå har Hållö tummarna för dig hela dagen tusan oxå ! :( förstår att du måste va fruktansvärt ledsen !! Du får berätta sen vad läkaren har sagt !! Just de om du orkar och vill och du kanske har samma fråga som du kanske redan tänkt fråga din läkare vad som räknas som ett försök egentligen !!?Stor styrke kram

Apropå dåliga nyheter kliniken ringde nyss och vi ska lägga ner för denna gången då kroppen har ägglossat ;( och hormon börderna hade sjunkit så den 24 /11 har jag tele tid med läkaren så nu har man tusen frågor och de jobbigaste är att ja vet att vi inte kommer få börja igen förens januari då dom har jul stängt :( man är ju helt förstörd idag :(

De va ju meningen att vi skulle lyckas ju alla vi tjejer !!! ;(

Dumdummast håller tummarna. Att de ska gå bra för dig denna ivf behandling !!

• Mariah1986

Madarp börjar ni i januari med nästa gång då ? Våran klinik har jul stängt ett par veckor under december januari därav får vi vänta ???? tydligen är det bara en ynka procent som drabbas av att man ägglossat mitt under behandlingen ????

• Mariah1986

Är det någon av er andras kliniker mer än den jag går på i Linköping som har jul stängt ? Tycker de låter konstigt med jul stängt samtidigt som madarp skrev så är de ju massa röda dagar och då kanske vissa saker skulle infalla dom dagarna och då funkar det ju inte iaf !

• Mariah1986

Dumdummast jag håller tummarna för dig stenhårt att det ska se jätte bra ut !!!! Vilken klinik va det du gick hos ? Jag hoppas att du slipper gå igenom de jag går igenom just nu med avbruten behandling usch se ör kämpigt

Svar på tråden Sprutstart 19 oktober