Sprutstart 19 oktober
Jag är skit nojjig över att jag ska få ägglossning idag, kan ju liksom hända. Eller?! :p
Tog du bara ägglossning sprutan igår?
Jag är skit nojjig över att jag ska få ägglossning idag, kan ju liksom hända. Eller?! :p
Japp så gjorde jag också. I morgon borde det lilla ägget lossna. Inte för att jag har nå förhoppningar att det ska lyckas.
Mariah1986: Vet du om det gäller alla landsting? Samt om det gäller när man redan har börjat? Ska föröka googla ifall jag hittar någon detta. För det hade ju varit underbart om det är så :).
Det är ju super att du har någon som går igenom samma sak. Min make får ta ganska mycket av mitt. Min vän har dock inte problem att bli gravid hon behöver bara se sin karl naken så är hon gravid. Men hon lyssnar på allt min skit i alla fall .
Nej, det tro jag inte. Jag är 25 blir 26 i år och maken min är 30.
Hur gammal är du? Gissningsvis född 1986 men man vet aldrig med användar namnen
Mariah1986: Då.måste jag höra med läkaren när hon ringer mig. För hoppas verkligen att det stämmer. Och att vi kommer räknas in där. Eftersom vi har ju inte gjort en behandling en utan det avbröts ju. Så ska höra.
Haha man vet som aldrig vad gäller siffror i användar namnen men då skiljer det inte mycket i ålder heller ;).
Jao, hittills den absolut bästa dagen i mitt liv. Vi har redan hunnit vara gifta i fyra år. Känns helt galet att det är så länge sen .
Det tycker jag ni ska :)
Jag hoppas verkligen att de lossnar för er, att funkar trotts motgångar :)
Åh va kul att vi 3 kommer starta något lika och kunna följas åt! Precis Maria nu får vi hoppas att vår otur är över!
Lycka till på ÄP katrin, håller alla mina tummar för dig!!!
Nu är mitt första och förhoppningsvist sista äggplock färdigt. Gick väl bra, tror jag. Dock hade jag tydligen släppt några ägg inatt så min största äggblåsor fanns inte kvar :( men fick iaf ut 6 stycken så nu håller vi tummarna på att något utav de blir befruktat! Ska tillbaka på onsdag för insättning igen :)
Kan också tillägga att så farligt var de inte att plocka som jag hade förväntat mig. Visst de kändes, men mer som kramper. Men fick morfin i blodet under tiden så de dämpade de hela :) haha
Jaa, nu väntar vi med spänning :)
Kram
Japp, idag blir det insättning, ska vara där 14.30 :) är så himla spänd och förväntansfull! Vill egentligen att tiden ska rinna på så att vi får veta om de har fäst i mig också :)
Hur känns allt för dig nu?
Kramar
Snart dags för test kaatriin :)
Jag har inte varit aktiv här på ett tag nu. Blev mycket tyngre än jag trodde att avbryta allihopa.
Så här här det varit en jobbig tid har nu börjat hitta tillbaka samt även jobbat två pass den dess. Jag jobbar natt och slutade typ sova ingen bra kombination vill jag lova.
Men ja nu är det bara leva som vanligt till det är dags för nästa gång. Har även en resa och se framemot i mars, samt julen som jag ÄLSKAR .
Jag och maken har även lagt upp en plan om vad vi ska göra om det inte fungerar på landstingsfinansierade försöken vilket känns oerhört bra..
Hoppas allt är bra med er
Kram