Sprutstart 19 oktober
Men gud va kul :) hur som haver så är ni snart i mål :)
Men gud va kul :) hur som haver så är ni snart i mål :)
Insättning i morgon. Fyra stycken som har delat sig bra. Ååh så spännande
Men gud va bra :) härligt att höra!
Vi hade bara 2 stycken som delat sig bra så erat resultat är ju dubbelt så bra :) hejjahejja!! :)
Nu kan jag äntligen kalla mig ruvare. Blev dock inget till frysen.
Testdag julafton, borde ju vara ett tecken ;)
Underbart!! Ni hoppas vi de håller i sig :)
Dumdummast åh vilken julklapp de kan bli håller tummarna för er att allt går som de ska !!!!!!
Håller tummarna för er!! :)
Tjuvtesta de i dag och så här såg det ut
Men guuud va roligt!!! STORT GRATTIS!! :) va glad jag blir för din skull :)
Jag Tjuvtesta 8 dagar för tidigt jag å jag är fortfarande gravid, haha ;)
Jo de går bra, mår illa till och från. Är fruktansvärt svullen också, får redan använda mamma brallor o strl 40 (är en 36/38 annars). Inga andra byxor är sköna liksom.. As trist! Jag kan heller inte dölja de längre, folk frågar om jag är gravid ;) Och då är jag endast i v8 (7+3), ska på första ultraljudet på fredag så då får vi se hur många de finns där inne ;) haha
Ja vi testade dag 10, 11 och på testdagen dag 18 :) Känns fortfarande overkligt!
Idag fick vi se vår älskade prick för första gången den lever och mår. Bf 26/8
Åh va härligt!! Grattis :) vilket bra datum, min födelsedag ;) haha
Hej!
De går bra :) växer så de knakar! Har dock haft foglossning sedan v13 (är nu i v18), men annars så :)
Japp, rul nästa vecka :)
Hur går de själv? :)
Japp, är halvtidssjukskriven just nu, men blir förmodligen helt tid efter den här veckan :p
Vi har sagt att lyckas vi se själva vad de blir så vill vi veta :) haha
Åh va drygt med huvudvärken, drick mycket vatten å va ute i friska luften. De hjälper mig när jag får huvudvärk :)
Ja väntan är fruktansvärd, men så värt de :) ska ni kolla kön? :)
Halloj!
Här är det jätte bra, vi växer och frodas. Hur är det själva? :)
Japp, en liten tös blir de! :) kollade ni kön? :)
Trist å vara sjukskriven, har själv varit de sen typ v 18 tror jag. Är nu i v 31 (30 + 3), vilken vecka är du i?:) Åh va mysigt med en pojke! :)
Åh den där huvudvärken man hade i början saknar jag inte! Japp, fick foglossning i v 12 och blev då halvtidssjukskriven i 1 månad ca innan vi gick över på hel tid vilket jag är nu. Har gått hos sjukgymnasten och fått akupunktur i ländryggen sen v12, de har hjälpt massor! :)
Då förstår jag om en liten pojke är efterlängtad! ;)
Jag var hos Bm igår och fick reda på att tösen snart är helt fixerad, hon är ryckbar just nu. Känns sjukt spännande att de faktiskt inte är långt kvar nu :)
Ja tiden svischar förbi :) Börjar bli dags att införskaffa dom sista bebis grejerna snart och packa BB väskan :)