Inlägg från: Anonym (behåll!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (behåll!)

hur gör man abort i en bra relation?

Anonym (olalia) skrev 2014-10-21 11:11:11 följande:

jo det här med skydd är en bra fråga... hade faktiskt spiral men som gled ur vid mens och nu har jag varit oskyddad. Kondom har använts alla gånger utom EN, givetvis.

Det här med skäl... när man har en fin trygg familj och egentligen plats för fler och är barnkära osv så känns det fel att göra abort. det är fel "timeat", alltså väldigt för tidigt!

men med de 3 fantastiska resultat vi lever med så känns det inte så lätt. ?

Personligen skulle jag behållit.

Jag har en jätte fin relation med min make och med 2 barn sen innan. Sen vart jag oplanerat gravid och eftersom jag själv inte mådde så bra vid den tidpunkten (deprimerad) Så valde vi abort. Jag har ångrat mig sen den dagen.. Vi försökte sen bli gravida långt över ett år och sen när jag väl blev gravid då fick jag mitt första missfall.. Karma.. Jag har undrat många gånger varför vi inte behöll?. Jag vet jag var deprimerad men på bättringsvägen.. Jag skulle ju antagligen mått bättre när barnet skulle födas osv..  Men ångra mig kommer jag alltid göra. Barn är det bästa man kan skaffa!

Om jag vore du skulle jag satsa på att bli en cool 4 barnsmamma med massa kärlek till alla dom underbara barnen.

Svar på tråden hur gör man abort i en bra relation?