Inlägg från: molltroll |Visa alla inlägg
  • molltroll

Bf juli 2015

Hoppar in här om det är ok? plussade idag efter många misstankar tog ett CB digitalt som visade 2-3 !! Vilken vecka borde jag va i då? Ätit p-piller men varit till o från med dem så vi tänkte att händer det så händer det. Givetvis supervälkommet!

När ringer man bm?

• molltroll
    Anehhs skrev 2014-11-06 17:08:52 följande:
    Grattis!:)

Finns på familjeliv där du kan räkna ut vilken vecka du är i:)

Du kan ringa bm på en gång:)
    Inte lätt o räkna då jag småblött från 29:e sept till 8:e okt sen blödde ja två dagar 16-18 okt. Haha så krångligt o vet inte hur jag ska re ut det. jag vill gå hos bm i annan stad då vi ska köpa hus där. Undrar om man kan ringa dit ist för hemkommunen för tillfället?
  • molltroll
    Sarah1990 skrev 2014-11-06 15:39:48 följande:

Hej! Jag hoppar jättegärna in här! :D

Testade mig igår och fick reda på att jag är gravid och går nu i min lilla gravidlycke-bubbla!
    Vi har försökt några gånger nu efter uttag av spiral i augusti och vi kunde inte ha blivit gladare - tänk att det växer något i min mage som vi tillsammans skapat, något som kommer bli en blandning av OSS. Något som kommer dela DNA med mannen jag älskar mest av allt. Helt otroligt!

Enligt någon gravidkalender på nätet är jag beräknad till 12 juli och barnmorskan jag pratade med idag trodde detsamma så antar att jag platsar perfekt i den här gruppen ^^

STORT grattis till er alla!

Förresten, finns det någon från Småland här i gruppen? :)

Grattis! Jag plussade idag! Extrem lycka enl. CB fick jag 2-3 även jag bosatt i Småland
Svar på tråden Bf juli 2015