• Sagan

Bf juli 2015

Hoppar in här med.

Är i v 6 ( 5-4) BF 8/7-15

Första barnet efter lång lång väntan och även genomgått fler mf.

Sjukt nervös och analysera min kropp hela tiden då gravid känslan går upp ner hela tiden.

Grattis till alla som plussat :)

• Sagan

Jag är ju v 6 (5+6) och känner ingenting längre av mina symtom , brösten är fortfarande fastare lite ilningar som kall rysningar i bröstvårtorna kommer ibland men inget annat.

Man vill ju känna några symtom även om de kan vara jobbiga då de lugnar en lite på att de växer som de ska .

Fler som känner så eller som ej ha så mycket symtomen? ?

• Sagan
    TreTriss skrev 2014-11-11 10:20:12 följande:

Jag har inte heller mycket symptom!

Spänner över magen och kan känna att det blir lite kramp i äggstockarna.

Men annars väldigt förskonad, försöker tänka att det är väldigt individuellt och inte är någon nackdel :)

Jo man försök att tänka så men de är svårt speciellt efter ett mf i juli.

Har inte vågat ringa Mvh ens ännu.
  • Sagan
    Shibby skrev 2014-11-12 16:03:29 följande:

Tänkte hoppa in här om det går bra

Jag är i vecka 7 (6+1) och är som några andra skrivit relativt "symptom-fri" jag har båda MF och MA i bagaget så självklart blir jag extra nojig men men... Hur gamla är ni och var bor ni i vårat avlånga land? (Kanske missat det i inläggen tidigare)

Själv är jag 23 och bor i en förort till Sthlm.

Även jag är i v 7 (6+1) 36 år och bor i Blekinge
  • Sagan
    Shibby skrev 2014-11-12 18:41:35 följande:

Jag läste att du inte heller känner några symptom, eller att dom ''slutat'' ... jag tror att när man vill så mycket att det ska funka så känner man efter för mycket och inget blir naturligt eller känns naturligt. 

Det är som jag, jag tror att jag är illamående innan lunch, men sen blir jag osäker om jag verkligen är det eller om jag bara inbillar mig eller liknande ... :) 

Så bäst är nog - hur svårt det än är, att ta det lugnt och inte tänka så mycket! Du mår inte bättre sen om du oroar dig redan nu :)

Jo de stämmer nog man vill ju inget annat än att detta ska gå vägen och finns ju en risk att man överanalyserar sin kropp :) Tycker nog att de finns några känningar som mensvärk ( växt värk) i mellanåt men väldigt lite och mest kväll eller efter promenad.....så jag håller tummarna.

Imorgon eftermiddag ska jag på inskrivning på mvc så man kan ställa att de dumma frågor man har och förhoppningsvis så lugnar hon ner en lite.

De är ju verkligen ett mirakel man bär på som är så efterlängtat :)
  • Sagan

Va på VUL idag 9+ 1 fick se ett tickade hjärta så tydligt och fint :) blev tillbaka flyttad till 8+3 men allt såg bra ut ...vi har gått på små moln och små lett hela dagen.

Svar på tråden Bf juli 2015