Inlägg från: brosan |Visa alla inlägg
  • brosan

Bf juli 2015

Hoppar också in i den här tråden.

Är gravid med vårt första barn och BF enligt uträknaren är 16 juli så jag är 4+3, dvs väldigt tidigt. Fick missfall i mars i år så är väldigt nervös!

Bor i Södermanland och är 35 år!

• brosan

Jag ringde idag för att boka ett privat ul och fick tid 16 december. Då är jag i vecka 10. Längtar så mycket, känns inte verkligt än även om mitt morgonillamående är galet.

Kul att det är så många här!

• brosan
    Shibby skrev 2014-11-13 11:24:44 följande:

Kul att du lyckats få tid för ul!  Själv har jag har ringt runt nu på morgonen men ingen som har tid (som inte är mitt under arbetsdagen). På ett ställe blev jag till och med nekad eftersom "jag var så tidigt gravid" "inte hade ont" eller "inte blödde" men att jag haft både missfall och fördröjt missfall senaste månaderna och ville se att det faktiskt är någon liten där inne gick hon inte med på.

Varför skulle hon ungefär.... 

Ja men jag fick samma svar när jag ringde till en lokal mottagning. Dom hänvisade mig till Stockholm tom så det är där jag har bokat!

Fick ett missfall i mars så man är ju lite nojig kan man ju säga...

Fick tid mitt på dagen men jag är ledig då så jag behöver inte berätta något på jobbet.

Vart i landet bor du?
  • brosan
    Shibby skrev 2014-11-13 13:08:33 följande:

Jag bor i Stockholm så jag tycker ju inte att det ska vara något problem att kunna få en lunchtid eller sen eftermiddags tid. Men eftersom jag inte har körkort så kan jag ju inte ta mig hur långt som helst på lunchen ... men, jag får helt enkelt sitta still i båten och be min bm skicka en remiss till deras ul! 

Ska på inskrivningssamtal 1/12, så inte hur långt som helst - men som sagt, det hade varit skönt att se att det finns något levande där inne .... 

Nej det tycker inte jag heller borde vara något problem. Jag håller tummarna :)

Jag hoppas att jag har fått brev med tid idag. Vill också ha ett datum!
Svar på tråden Bf juli 2015