Inlägg från: oliphant |Visa alla inlägg
  • oliphant

Bf juli 2015

Hej,

får även jag vara med här?

Jag har äntligen fått ett plus efter många års försök. Jag är i vecka 5 (4+2). Även jag ska ringa runt och se om jag kan få en tid för tidigt ul. Jag har fått lite större bröst redan (är väldigt små annars) och mår lite illa på kvällen annars är det lugnt.

Jag och min man bor också i västerort (Bromma).

• oliphant
    TreTriss skrev 2014-11-14 08:10:04 följande:

Hej!

Välkommen :)

Vi hade också försökt i flera år och plussade förra veckan! Jag är i v 6 (5+3) så vi ligger nära varandra du och jag! (samt bor jag i Solna).

Jag har fått tid för tidigt UL 2/12 iomed att vi var i behandling på Huddinge (hade kört en omgång IVF men sen lyckades vi utan IVF helt plötsligt).

Har ni kört IVF eller så, eller klarade ni det å egen hand?

Jag har pcos och har ätit fyra kurer pergotime. När jag testade på Bim blev det negativt så vi bestämde oss för att boka tid för en större utredning på oss båda, sagt och gjort tid bokades men Bim +4 blev det plus på cb digital :)
  • oliphant
    Thisisme84 skrev 2014-12-27 10:01:08 följande:

Tydligen kan även jag (trots att jag inte är admin) lägga till er som vill bli medlemmar i vår fb-grupp. Som jag förstod det måste jag dock först bli fb-vän med er, men unfriendar så fort ni gått med.

Skicka gärna ett mail till mig här med ert namn/e-post så lägger jag till er.

Och gruppen är sluten så ingen annan än vi medlemmar kan se vad som skrivs där.

Det går inte att maila dig, kan inte Du skicka ett till mig som jag kan svara på. Vill gärna vara med i fb gruppen.
Svar på tråden Bf juli 2015