Inlägg från: TreTriss |Visa alla inlägg
  • TreTriss

Bf juli 2015

Hejhej!
    Hoppar in här i tråden :)
    Är i vecka 5 (4+3) och blev lite oväntat gravid, då vi försökt med IVF en gång, men blev nu alltså gravid på egen hand mellan två försök :)

Ska på tidigt ultraljud 2/12 iomed att vi ändå var inskrivna på Huddinge! Känns bra!

Bor i Stockholm och är 34 år!

• TreTriss
    Sagan skrev 2014-11-11 09:58:36 följande:

Jag är ju v 6 (5+6) och känner ingenting längre av mina symtom , brösten är fortfarande fastare lite ilningar som kall rysningar i bröstvårtorna kommer ibland men inget annat.

Man vill ju känna några symtom även om de kan vara jobbiga då de lugnar en lite på att de växer som de ska .

Fler som känner så eller som ej ha så mycket symtomen? ?

Jag har inte heller mycket symptom!
    Spänner över magen och kan känna att det blir lite kramp i äggstockarna.
    Men annars väldigt förskonad, försöker tänka att det är väldigt individuellt och inte är någon nackdel :)
  • TreTriss
    oliphant skrev 2014-11-13 20:50:00 följande:

Hej,

får även jag vara med här?

Jag har äntligen fått ett plus efter många års försök. Jag är i vecka 5 (4+2). Även jag ska ringa runt och se om jag kan få en tid för tidigt ul. Jag har fått lite större bröst redan (är väldigt små annars) och mår lite illa på kvällen annars är det lugnt.

Jag och min man bor också i västerort (Bromma).

Hej!
    Välkommen :)
    Vi hade också försökt i flera år och plussade förra veckan! Jag är i v 6 (5+3) så vi ligger nära varandra du och jag! (samt bor jag i Solna).
    Jag har fått tid för tidigt UL 2/12 iomed att vi var i behandling på Huddinge (hade kört en omgång IVF men sen lyckades vi utan IVF helt plötsligt).
    Har ni kört IVF eller så, eller klarade ni det å egen hand?
    Hevenith skrev 2014-11-13 21:34:30 följande:

Hej hopp! Är gärna med här också. Efter en massa negativa tester visade det äntligen positivt på BIM+4!!

Har beräknat BF 12/7 nästa år, är i vecka 6 (5+4) Håller alla tummar jag för att allt går väl för oss alla När kan man egentligen boka tid för inskrivning, har läst v.9, någon som har svar?

Är förresten 27 år och bor i Fredhäll i Stockholm

Välkommen :)
    Du är en dag före mig!
    Jag ringde och bokade för inskrivning i veckan, och fick tid 25 november!
    Så ring redan nu, tiderna bokas snabbt på på en del ställen :)
    sanara88 skrev 2014-11-14 05:50:57 följande:

Får jag hoppa in här :) BF 19/7 är vecka 5 (4+4).

Bor i Norge :) 26 år 3e barnet :)

Lite öm i brösten annars toppen form :)

3e barnet, vilket proffs :)

• TreTriss

Vi har en hemlig Facebookgrupp (hemlig som i att ingen annan än gruppmedlemmarna ser när du postar inlägg samt att du är medlem) för oss med bf i juli :)

Om ni vill vad med kan ni skicka ett privat meddelande till mig här på Familjeliv med er mailadress så skickar jag en inbjudan :)

• TreTriss
    oliphant skrev 2014-11-14 19:28:02 följande:

Kul att vi är många från Stockholm, vi kanske kan ses senare på mamma fika?

Bra idé :)
  • TreTriss

Hej igen!
    Vill påminna om att det finns en hemlig Facebookgrupp (hemlig som i att ingen annan än gruppmedlemmarna ser när du postar inlägg samt att du är medlem) för oss med bf i juli :) Nu är vi 37 tjejer där som utbyter tankar & erfarenheter!

Om ni vill vad med kan ni skicka ett privat meddelande till mig här på Familjeliv med er mailadress så skickar jag en inbjudan :)

• TreTriss
    Maddss skrev 2014-12-27 14:44:37 följande:
    Tack så mkt. Då får ja avvakta ett tag till då ????
    Den är helt hemlig så nej, ingen ser att du är medlem i den. den är inte ens sökbar.

Messa din mailadress till mig här så kan jag bjuda in dig!
  • TreTriss
    Stokke skrev 2014-12-27 17:07:33 följande:
    Hej! Jag även jag vara med i er hemliga fb grupp?
    Skicka ett mess med din mailadress :)
  • TreTriss
    Maddss skrev 2014-12-27 19:25:47 följande:
    Men de va ju toppen de :) vet inte hur man skickar mail här, har appen :)
    Du hittar det nästan överst i menyn där det står Meddelande :)
Svar på tråden Bf juli 2015