Inlägg från: lucylight |Visa alla inlägg
  • lucylight

Bf juli 2015

Hoppar in här jag också! 
    Plussade igår 2-3 veckor på digitala, BF 24/7, enl mina beräkningar (har gjort IVF). Solig

• lucylight
    Shibby skrev 2014-11-15 19:29:29 följande:
    Välkommen ???? är det första barnet för dig?
    Tack! :) 

Japp, första barnet. Har inte läst igenom hela tråden, första för dig också? :) 

Bor strax utanför Stockholm ska jag kanske tillägga, och är 25 år. 
  • lucylight
    bullenochgrisen skrev 2014-11-15 21:28:44 följande:

Då är vi i nästan samma vecka! Satte du in ett tvådagars? Vilket datum? Jag är också 25 år och bor precis utanför tullarna. Vårat guldägg befruktades den 27/10 och sattes in i med den 29/10 ( ett tvådagars embryo alltså) på måndag tror jag att jag går in i vecka 6 eller har jag fel? Då är det 20 dagar efter befruktning. Mitt clear blue digitaltest visade också gravid 2 - 3 dvs 4e eller 5e graviditetsveckan.

Jag fick tillbaka en blastis, dvs 5-dagars 6/11. De brukar räkna äggplock som 2+0 så du kan nog utgår från det när du räknar :) Jag tog Ovitrelle 30/10 så äggplock skulle ha vart den 1/11 om jag hade gjort ett färskförsök, så jag räknar därefter :D 

Tycker det är lustigt att mitt visa 2-3 veckor redan men det kanske va något fel på testet, tror inte det är två däri Tungan ute
  • lucylight

Ser att några är oroliga över "mensvärken".. Jag är precis likadan, håller på & få psykbryt känns det som, oron äter mig innifrån & ut över missfall.. MEN, värken har jag haft i över en vecka i alla fall och testerna har gått från svaga, som de är i början till att inte kunna bli starkare. Så jag hoppas & tror ändå att det är vanligt att känna den värken, eller i alla fall inte ovanligt :)

För övrigt tog jag nog mitt sista test idag :D Har tagit stickor under veckan, men digitalt i fredags när jag plussade, då 2-3 veckor, och idag stod det 3 +.. 

Har fått tid för vul 12/12 och inskrivning 4/12.. 

Något mer än jag som tjuvkikar på bebisprylar? 
    Om vi ser ett tickande hjärta den 12e ska jag köpa något till lilla pingvinen Solig

• lucylight
    sanara88 skrev 2014-11-25 16:48:09 följande:

Hello!

Jag hade sista mensen 13/10 plussa med digitalt 13/11 1-2 veckor. Tog ett nytt idag det visa 2-3 stämmer detta? Hur hade ni räknat? Enligt min kalender är jag 6+1 BF 23/7? :)

Jag fick min senaste mens 20/10 och i fredags 21/11 fick jag 3+ på digitala. 

Avvakta några dagar och ta ett nytt, det borde snart gå över till 3 + . Du kanske hade ägglossning senare än vad du trodde? :) 
  • lucylight

Imorgon går jag in i vecka 9, 8+0. 
    Va idag och gjorde vul och fick se det lilla pickande hjärtat :) 

Fick nyss en brun flytning när jag torkade mig, har läst att man kan få det efter vul pga sköra slemhinnor? Hoppas hoppas, men blir så orolig i alla fall. Obestämd
    Hade en brun flytning i v 5 med men den visade ju sig va ofarlig iom att det va liv i magen idag :) 

Ha en trevlig helg allihopa Solig

Svar på tråden Bf juli 2015