Bf juli 2015
Hej!
Skulle också gärna vilja vara med! Jag är 25 år och bor i västra Götaland, väntar mitt första barn och är i vecka 8. Spännande och overkligt!
Hej!
Skulle också gärna vilja vara med! Jag är 25 år och bor i västra Götaland, väntar mitt första barn och är i vecka 8. Spännande och overkligt!
Jag blev gravid på första "riktiga" försöket. Vilket fick mig ur fattning, jag var helt övertygad om att det skulle ta ganska lång tid. Trodde jag hade svårt för att bli gravid. Inga medicinska belägg för detta, utan helt självdiagnostiserat. Så mycket för den magkänslan. Men en positiv missbedömning!
Vi ska på julbord med min sambos jobb, med övernattning och spa dagen efter. Men jag tänker att jag beställer alkoholfritt till maten, det brukar jag göra vanligtvis också. När man slutat äta och bara dricka så hoppas jag att ingen märker vad jag beställer i baren. Gällande spaeriet så simmar jag i bassängen och hoppar bubbelbadet :)
Vi var på inskrivningssamtal igår och fick göra ett tidigt ultraljud. Så häftigt att det blir "på riktigt", och att få höra hjärtljuden.
verkar vara många som får göra VUL. Jag undrar bara hur ni får göra det? Jag är också skitnojig, men inte får jag göra vul ändå :(. De anser att det är onödigt med extra strålning om man inte blöder.
Känns olidligt att vänta tills i mars någon gång för att få veta att någonting lever där inne.
Har också bf 2/7 :)