Bf juli 2015
Hoppar in här också :) är i vecka 7 (6+6) ! Första barnet för mig så tänkte de kan vara kul att prata med andra gravida om symtom och sånt :)
Hoppar in här också :) är i vecka 7 (6+6) ! Första barnet för mig så tänkte de kan vara kul att prata med andra gravida om symtom och sånt :)
Någon som har erfarenhet av massage och fotvård tidigt i graviditeten :)?
Hej,
får även jag vara med här?
Jag har äntligen fått ett plus efter många års försök. Jag är i vecka 5 (4+2). Även jag ska ringa runt och se om jag kan få en tid för tidigt ul. Jag har fått lite större bröst redan (är väldigt små annars) och mår lite illa på kvällen annars är det lugnt.
Jag och min man bor också i västerort (Bromma).
Jag har samma farhåga som du, har inskrivning 9:e december och jag har ju inte haft någon blödning och ingen värk i magen så jag tror inte något har gått snett men vad vet man?
Vill också ta ett test, har ju flera stycken hemma så det skulle ju vara så lätt på något sätt. Men ändå drar jag mig för det. Jag tog ett CB digital BIM -2 och då stod det gravid 1-2.
Mina veckor har vart spännande :p ont i magen o ländeyggen (?) som sjutton! Svullen mage så jag ser ut o va i vecka 10 enligt min kompis hihi! :)
Att ni har kunnat hålla er :)! Jag har inte berättat för mina föräldrar än men tror de kommer snart, kan inte hålla mig! Är i V8+2 så om några veckor blir de! Även om de är lite tidigt!
Jag trodde jag inte skulle drabbas av så mycket illamående , men tji fick jag! Senaste veckan har jag mått så dåligt och jag kommer inte ens ur sängen! Jag vill bara sova och däremellan mår jag illa och kräks! Igår var en bättre dag, hoppades att de skulle kännas bättre idag med, men icke! Legat pall hela dagen!
Men så är de gravida livet :) hoppas innerligt de går över efter v.12 och att de går fort dit!