Bf juli 2015
Hej alla snart mammor
Jag är i typ 5:e månaden och bör få min bebis runt 19/7, problemet är att jag knappt vågar tro art det är sant. Jag har haft svårt att få igång ägglossning efter P-piller stop. Fick diagnosen POC, men ingen direkt undersökning gjordes. Den 14:e november fick jag plötsligt ett plus, jag bara skakade av lycka. Jag som inte har någon egen ägglossning... Jag har ätit pergotime (ägglossningspiller) för att få ägglossning. Men denna månad gjorde jag inte det för jag trodde jag var gravid förra månaden och vågade inte ta dem. Efter MÅNGA neg test förstod jag att jag inte var gravid. Då var set för sent att ta pillrena, så körde en helt naturlig månad och tänkte att nu blir det väl inget. Men vi körde på runt ägglossning då jag kände symtom och så. Nu har jag ju fått ett plus, ganska stark har jag förstår från en annan tråd. (Lade till bilden) Jag vågar inte ta ett till test för jag är så rädd att det inte ska bli ett plus igen. Ska till gym slutet av november och får väl veta då. Så håll tummarna!
Ledsen för långt inlägg, men behövde nog skriva av mig tror jag