Bf juli 2015
Hej, här hoppar jag gärna in :)
Plussade i måndags, så allt är väldigt nytt! Jag är 26 år och min sambo är 27 år, vi har tre pojkar födda 08,10&12!
Hej, här hoppar jag gärna in :)
Plussade i måndags, så allt är väldigt nytt! Jag är 26 år och min sambo är 27 år, vi har tre pojkar födda 08,10&12!
Jag gjorde ett test igår och det var fortfarande positivt ???? tack och lov !
Jag känner mig mest svullen och har trög mage.
Hur gamla/ unga är ni?
Jag är 30+ detta är mitt och makens första barn.
Åå vad jag längtar ????
Hej, allihop! Den här tråden har länge varit som min favorit, men minns inte alls om jag skrivit i den tidigare? Det är alltid trevligt att prata med andra gravida och speciellt om man har BF samma månad! Idag har jag gått 12 fulla veckor. Ska på inskrivning på torsdag! Hur mår ni alla, eller hur har ni mått?
Nu har jag inte vart inne här på länge ser jag, var hemma över jul och nyår och vart väldigt upptagen. Vi berättade också på julafton. Jag gjorde egna t-shirts personliga texter på och gav på julafton. (Bifogar en bild) Alla blev överlyckliga, det var så kul att se minerna.
Vi ska göra kub på tisdag, bor utomlands så vet inte riktigt vad jag har att vänta mig. Vet inte om set är gjort på samma test. Lite nervös är man ju!
Håller tummarna för er som inte fick lysande resultat på kub! Försök tänka positivt, tror det kan påverka fostret i rätt riktning. Inte lätt såklart :-/