Inlägg från: tjugofemton |Visa alla inlägg
  • tjugofemton

Bf juli 2015

Är i v 6 ( 5 + 4 ) och ska till BM på måndag för inskrivning. De ömma brösten som började två dagar innan bim och slutade för 4 dagar sedan.. Molvärk till och från, hungrig ofta och otroligt trött. Bli orolig såfort jag inte känner något graviditetstecken. Är det verkligen något där?? Men man har inte haft mf om man inte blöder va? Vad krävs att man ska få tidigt vul? :)

• tjugofemton

Jag var på hälsosamt igår i v 6 ( 5 + 6 ) och har inskrivning den 19 december v 9 (8+3) då. Men kommer inte att få något ul förrän rul i februari... känns så långt bort och jag kan knappt tro att jag är gravid ens jag har bara haft ömma bröst, lite molvärk och en enorm trötthet. Jag vill se lilla ärtan!! Får vi behålla den tills julafton blir det nog att berätta det då för släkten (blivande mormor och morfar, farmor och farfar). BM min var väldigt positiv! Hon sa i alla fall att jag kunde sluta ut att graviditeten hade satt sig fel för då hade graviditeten redan avbrutits och jag hade haft väldigt ont! Hopas det stämmer :) men vi har inga barn eller missfall bakom oss och vi är unga och friska

• tjugofemton

Ursäkta om jag är äcklig... Jag stoppade upp ett finger i slidan och skulle kolla på flytningarna, och så tror jag att jag råkade klösa mig (jag har rätt långa naglar) och nu har jag blödigt lite... kan det vara så att detta orsakade det? eller är det missfall :( är i v 7 (6+1)....

• tjugofemton
    Yessicah skrev 2014-12-04 17:16:22 följande:

Jag är i vecka 7 (6+3) lite nervös dock, inga symptom alls förutom utebliven mens och plus på test. Iof hade ja inga symptom i början av min graviditet med första barnet heller. Men man är ju duktig på att oroa sig.

Jag är också i vecka 7 (6+2) och hade ömma bröst kring då mensen skulle komma, annars har jag inte mycket. Lite extra trött och lite "mensvärk" då och då... Men också utebliven mens och ett plus (eller flera) på graviditetstestet. Känns skönt att inte må illa i alla fall :) hoppas jag slipper det!
  • tjugofemton
    Yessicah skrev 2014-12-04 23:28:26 följande:

Fast nu har jag panik, började precis blöda :( ursäkta äcklet, men gick på toa och såg att det va helt rosa på pappret. D:

Ajdå. Men det är ju väldigt vanligt att man kan blöda i en graviditet. Försök hålla dig lugn! Har du ont??
  • tjugofemton

Min sambo är verkligen en pärla! Får sova hur mycket jag vill och behöver (för jag är hur trött som helst)..Han ville följa med på inskrivningen, han följer när det är daags för provtagning nu i december och så ville han också ladda hem gravidappen för att hålla koll på vad som händer med mig och lilla pricken :) <3

• tjugofemton

Någon mer som har massor med flytningar? Jag har massor "mjölkiga" flytningar och ömma bröst nu åter igen ;) känner mig fräschast i sverige ;) är i v 7 ( 6+6) imorgon, klockan är ju snart ny dag :)

• tjugofemton
    Ellonbellon skrev 2014-12-08 20:15:50 följande:

Och en bild på Heffaklumpen :) Detta var vecka 9+1 :)
    Huvudet till höger.

Åh vad underbart!! Jag vill också se våran.. men vi får inget göra förrän v 18-20, dvs i februari!! :/
Svar på tråden Bf juli 2015