Inlägg från: jag och mina små |Visa alla inlägg
  • jag och mina små

Bf juli 2015

Hej!

Jag gjorde digitatest i torsdags då mensen var sen 12 dagar och är gravid +3

Vul väntas på freda kl 8 <3

• jag och mina små

Jag var på VUL för 6 dagar sen. Fick se ett tickande hjärta och att det är tvillinggraviditet. Ska på VUL om 15 dagar igen och följa upp tvillingen.

• jag och mina små
    tjugofemton skrev 2014-12-07 18:58:12 följande:

Min sambo är verkligen en pärla! Får sova hur mycket jag vill och behöver (för jag är hur trött som helst)..Han ville följa med på inskrivningen, han följer när det är daags för provtagning nu i december och så ville han också ladda hem gravidappen för att hålla koll på vad som händer med mig och lilla pricken :) <3

Nice!!
  • jag och mina små
    Faer skrev 2014-12-07 20:03:48 följande:
    Ja! Det kommer det nog bli :) men jag menade mer på dom negativa svaren många fick också :) samma för mig! Jag ha bara lite ömma bröst nu så det känns skönt men ändå inte om du förstår! Haha! Vad många som gör tidigt ul! Bokar ni tid hos en privat då?
    Jag bokade tid till Gyn för att fastställa längden på graviditeten. Var då 7+5 och inte 6+5 enligt senaste mensen.
  • jag och mina små

Jag har fortfarande genomskinliga flytningar/ÄL flytningar. 9+0

Vita, mjölkiga har jag fått sent i mina tidigare 2 graviditeter.

• jag och mina små

Igår var jag på inskrivning. Karln var med och han vill vara med på varje besök. Vi gick härligt bemötande och blivande pappan kände sig som en i rummet.

Ingen viktökning, ingen äggvita, bra blodsockervärde, lågt blodtryck (inom normala) men lågt för att vara jag.

Illamåendet hägrar ännu.

• jag och mina små
    KramKolan skrev 2014-12-15 22:12:19 följande:
    Men åh vilken fin bild ni fick!! Läckert!!! smile2.gif

Efter att ha legat sjuk hela helgen så slog det mig precis att jag ska på inskrivning imorgon! Weeiiii!!! smile1.gif
    Skoj och se bild!!

Ska själv på kub test om 2 veckor och då får vi se de som finns i magen. Spännande som sjutton!!
  • jag och mina små
    Ningo skrev 2014-12-20 14:16:27 följande:

Heej alla goa o glada!

Jag har en liten fråga, det är så att jag är i vecka 12 och har jätte ont när jag ligger på rygg känns som stötar längst ner på ryggen. Någon mer än jag som känt/ känner så ? Kram

Låter som foglossning tyvärr. Prata med BM och se om du kan få låna bälte.
  • jag och mina små

Var på kubtest i fredags och fick toppen värden!! 1:2224. Sög på tummen, sparkade och hade sig. V 13+2 idag.

• jag och mina små

Kommer ni köpa vagn under graviditeten eller gör ni de när bebisen är född? Vi tänkte vänta denna gång och köpa vagn med bebisen på armen.

• jag och mina små

Vad ska man tänka på när man köper beg vagn?

Har tidigare köpt nytt och köpt billigt av bekant men tänkte om man köper exempelvis från blocket.

• jag och mina små

Vi lämnar blodprov ca 2 veckor innan UL så blodprovet matchar ultraljudet.

Lady_SW skrev 2015-01-18 15:46:12 följande:

Hej tjejer, många av er verkar ha gjort KUB nu. Hur går det till i Sverige? Verkar som ni får besked på en gång. Jag gjorde KUB för tio dagar sedan ca, UL såg jättefint ut. Men jag sitter och väntar på resultaten från blodprovet. Vet att saker tar tid här där jag bor, men blir orolig att jag inte fått resultatet. Gör ni ngt mer där hemma än UL och blodprov? Hur kan ni få veta så fort??

Svar på tråden Bf juli 2015