Bf juli 2015
Hej!
Får man vara med här? Har bf den 6 eller 9 juli, hoppas på 6 då det är min pappas födelsedag
Är 29år och har en son född -08.
Hej!
Får man vara med här? Har bf den 6 eller 9 juli, hoppas på 6 då det är min pappas födelsedag
Är 29år och har en son född -08.
Hej alla. Hur går det för er? Vecka 7 sedan i fredags. Illamåendet blir alltmer påtagligt, imorse var det väldigt svårt att få i mig frukosten (som fick reduceras till yoghurt med frukt+chiafrön - jag som normalt öser på hur mycket som helst, haha!). Men jag har inte behövt kräkas ännu i alla fall!
Har känt mig väldigt lugn med det mesta hittills, får lite vågor av oro ibland, men orkar inte stressa upp mig i onödan.
Bryter snart ihop, j*vla hormoner som styr mig så mycket!!
Ständigt irriterad, mår illa av allt, känner inte för något, klarar knappt av att äta, zombie-trött men kan ändå inte somna på kvällarna, känner inte för att umgås med någon, inte gå ut. Känner mig helt lobotomerad och känner inte alls igen mig själv!
Det värsta är att jag just nu inte ens kan känna mig glad över att vara gravid och det gör att jag känner mig så jävla skyldig!!
Nu sitter jag framför kaminen på en stol, äter ättikagurka ur burken efter att ha käkat upp en hel burk med ärtor i saltvatten - kalla!
Är det någon mer där det verkligen slagit sig på psyket?
Var på VUL idag då jag plötligt fick blödningar. Visade sig vara pågående missfall. Dock såg de inget foster utan enbart en tom hinnsäck ( 7+2 idag). Det underlättar ju lite i situationen. Nu vet jag iaf varför jag inte haft några symptom, pga min grav inte fortskred utan avstannat i tidigt skede.
Lycka till alla ni andra! Jag lämnar tråden nu
Fast nu har jag panik, började precis blöda :( ursäkta äcklet, men gick på toa och såg att det va helt rosa på pappret. D:
En till som är sjukt trött... Hoppas också det ska ge med sig snart. Mår illa rätt mycket också, inte heller så kul...
Hejhopp!! Jo lite negativt såhär i början blir det ju lätt, mår man bra så blir man orolig och mår man skit så, ja då mår man ju skit
Tror att om 4-6 veckor så kommer det blir mer och mer positivt prat här
Stokke, 31 år, mitt och makens första barn.
BF 7/7. Har alltid trott att jag ska få två tjejer.
Lillefröet, är 25 år och väntar mitt första barn. BF enligt egen uträkning 18/7
Liten till, 29år, andra barnet. Har en son som är 6år sedan tidigare. Bf 6/7-9/7
Liten till, 29år, andra barnet. Har en son som är 6år. Bf 6/7-9/7
Magnolia10, 32 år mitt och makens första barn! En pergotime bebis!
Hallonlakrits1, 30 år, väntar första barnet. Beräknad bf runt 8/7
Jag försöker uppdatera listan allteftersom så kan väl TS lägga den i trådsyatten sen när du ser den?
Liten till, 29år, andra barnet. Har en son som är 6år. Bf 6/7-9/7
Magnolia10, 32 år mitt och makens första barn! En pergotime bebis! BF 15/7
Hallonlakrits1, 30 år, väntar första barnet. Beräknad bf runt 8/7
AnLiOt, 26 år och mitt BF är 10/7
Tjugofemton, 21 år, väntar första barnet med BF 27/7
Ellonbellon, 28 år, första barnet. BF 9/7.