Inlägg från: lolgroda |Visa alla inlägg
  • lolgroda

Bf juli 2015

Hoppar också in :) Bf 18juli med första barnet.

Har haft en helt värdelös graviditet med alla problem man kan tänka sig som inneburit bland annat att jag varit inlagd då jag var så uttorkad och svältfödd att mina organ och bebisen kunde tagit stryk av det. pga detta varit sjukskriven sen slutet av November och ser inte ljuset i tunneln än.. Dock får tanken att man faktiskt får ut något bra av det hela en att inte deppa ihop helt! :)

Inte varit orolig alls, men senaste dagarna har jag börjat noja ordentligt över att något ska vara fel, har rul den 23e februari. Gjorde ett tidigt vul i vecka 6 och då slog hjärtat men klart tanken skrämmer att det inte ska göra det på rul'et

• lolgroda
    Mecros skrev 2015-02-22 20:15:52 följande:

Hur mycket har ni gått upp i vikt?

Jag är i v.19 och har gått upp 6kg hittills. Vägde 60kg innan graviditet och var ganska vältränad (styrketräning).

Inte ett gram..
    är i 19+2 idag. Men då har jag mått väldigt dåligt och även varit inlagd och tappade från 56 till 50kg. Nu väger jag 55 igen, så visst 4kg + men dom vägde jag ju egentligen innan haha :)
  • lolgroda

Tänkte också lägga in en bild. Men även fast jag trycker på "välj filer" så står det ändå att inga filer valts :/ Skumt!

Svar på tråden Bf juli 2015