Inlägg från: Sunnanvind |Visa alla inlägg
  • Sunnanvind

Bf juli 2015

Jko skrev 2015-01-19 19:41:43 följande:

Så nu har man äntligen fått hem brev för bokat RUL. Blir det 9/2. Kommer då alltså att vara i vecka 20, känns lite i senaste laget. Men vad gör man, antagligen den tidigaste tiden de hade... Men känns spännande och längtar så efter att se bebis Hjärta

Idag gick jag in i vecka 17. Har haft typ magknip hela dagen på jobbet, sen i afton när jag och sambon var på Ica Maxi så fick jag så fruktansvärt ont i magen så jag kände att jag var tvungen att gå och sätta mig i bilen. Kändes ungefär som knivar i magen. Är bättre nu, men är det någon annan som upplevt detta?
    Är det bara växtvärk mån tro?? Fast väldigt starka sådana i så fall.

Jag har också jätteont ibland. Främst när jag ligger i sängen och ska resa mig. Känns som sendrag på båda sidor av magen, lite nedanför naveln.

Hej, ny här. Har bf 26/7 mitt tredje barn.
  • Sunnanvind

Är det någon mer som har konstant jätteont i huvudet? Alvedon hjälper inte. Mina järnvärden var bra, när de togs i början av jan.

Tips på vad jag kan göra, tack!

• Sunnanvind
    Hejhejhej skrev 2015-03-03 16:35:40 följande:

Åh var ju på mitt inskrivningssamtal idag och lyfte min oro över att jag inte vetat och druckit. Kände inte alls som jag fick mycket stöttning i det så det känns fortfarande jobbigt. Men får försöka glömma det. Kan inte göra det ogjort... Tyvärr

Men jag fick iaf höra den lilles hjärtslag. Det lät så bra så!

Kul med alla lyckade RUL, nu håller jag tummarna för mitt på fredag ! Det kan väl ni med :)

När jag var gravid med min son, som är sex år nu, drack jag också innan jag visste. Kunde inte tro att jag var gravid. Det var ingen fara, han blev helt perfekt. Men jag förstår att du är orolig, men de klarar mer än man tror. Det är nog värre om man tagit droger...
  • Sunnanvind

Vi ska få vår tredje kille och har ju redan tagit de namnen vi tycker har varit bäst! Har en Sigge sen tidigare och varit mycket nöjda med det namnet!

Nu är det jättesvårt med att komma på namn! Tjejnamn är lättare hahaha

Svar på tråden Bf juli 2015