Inlägg från: Yessicah |Visa alla inlägg
  • Yessicah

Bf juli 2015

Jag är i vecka 7 (6+3) lite nervös dock, inga symptom alls förutom utebliven mens och plus på test. Iof hade ja inga symptom i början av min graviditet med första barnet heller. Men man är ju duktig på att oroa sig.

• Yessicah
    tjugofemton skrev 2014-12-04 19:14:31 följande:

Jag är också i vecka 7 (6+2) och hade ömma bröst kring då mensen skulle komma, annars har jag inte mycket. Lite extra trött och lite "mensvärk" då och då... Men också utebliven mens och ett plus (eller flera) på graviditetstestet. Känns skönt att inte må illa i alla fall :) hoppas jag slipper det!

Fast nu har jag panik, började precis blöda :( ursäkta äcklet, men gick på toa och såg att det va helt rosa på pappret. D:
  • Yessicah
    Liten till skrev 2014-12-05 06:30:30 följande:

Hur går det? Blev det bara lite rosa eller har du blött något mer? Håller tummarna för att det går bra ändå. Kram

Blöder inget mer idag, men man blir ju nervös, ska nog ringa min BM idag ändå. Kan ju bero på mycket, har ju inte ont, så borde ju klara sig tycker man.. :S
  • Yessicah

var på ultraljud igår, liten böna som låg i magen med tickande hjärta. Meeeen fick backa en 2veckor nästan. Från vecka 8 till vecka 6.... Uuh, segt ;<. Men skönt att det finns nått där inne efter att jag blödde för ett tag sen och var sjukt nervös över missfall.

• Yessicah

Var på ultraljud i tisdags var berädd på att få backa någon vecka eller 2. Men blev framflyttad 3dagar från bf 27 juli till 24 juli :D

Svar på tråden Bf juli 2015