Sparven88 skrev 2015-08-13 11:39:14 följande:
Är nog lite det man är rädd för, att det ska ta väldigt lång tid innan det händer något. Men du var kvar på FL under tiden? Fick din partner stanna kvar? Jag har en sån macho inställning att lustgasen och jag ska fixa biffen tillsammans. (Fast känner jag mig själv rätt så blir det kanske med lite hjälp av edan också...) Gör det ont att få Edan? (Eller ja, alternativet gör kanske ondare.. :p)
Man har mycket tid att fundera när det drar ut på tiden. Jag skulle bara vilja hoppa framåt en vecka, så fl är förbi och vi har vår knodd hos oss. Men inget ont som inte har något gott med sig ;)
Jo, var kvar på FL under tiden. Jag hade min mamma med mig under förlossningen, min partner kom senare... han är lite känslig! :P
Jag provade kvaddlar & lustgas före jag fick EDA. Kvaddlarna tog SVINONT att få & hjälpte mig typ 10 min, lustgasen blev jag väldigt illamående av så skippade den.
Tyckte inte det tog ont att få EDA:n, men de sista värkarna jag kände före den verkade ... Usch. Dessutom (fick jag veta senare) stod narkosläkaren nere i lunchsalen och pratade med en kollega medan jag skrek "var är den där jäääääkla läkaren??". Haha! Men det var häftigt annars, jag kände ju fortfarande allt som hände, det tog bara lite mindre ont. Fick nämligen ingen luft pga så hemska värkar till & från.
Skulle lätt föda några barn till (min sambo har sagt att tre barn är max dock!).