Inlägg från: MiaIa90 |Visa alla inlägg
  • MiaIa90

Bf juli 2015

Lady_SW skrev 2014-11-21 19:10:04 följande:
    Jag har UL redan om en vecka, räknar dagar och timmar. Haha!
    Åhh vad härligt vilken vecka kommer du vara i då?
  • MiaIa90

Jag får ul för att fastställa vilken vecka jag är i och att jag fick hjälp av en kur letrozol tabletter.

• MiaIa90

Jag har redan hunnit ljuga för min mamma men bara i 6timmar tills sambon visste att vi var gravida och idag för min svägerska vill inte berätta för dom en är ju bara i vecka  när ska man berätta tycker ni?
    Ska på vul den 17dec kommer då nog vara i vecka 10.

• MiaIa90
    Kakalfen skrev 2014-11-22 21:57:42 följande:
    Om jag fortfarande är gravid på julafton berättar vi nog då, går in i v 11 på julafton. Lite tidigt kanske men vore så kul att berätta då.
    Lika här för oss kommer vara i vecka 11då jag med tror ajg får veta exakt vilken vecka jag är i den 17dec.
  • MiaIa90
    Roxie skrev 2014-11-23 17:23:08 följande:
    Jag plussade förra veckan, och har BF 23/7. Är 28 år och första barnet. V 6 nu, (5+2) och är rätt nojig eftersom jag inte har så många symptom. Brösten är ömma och jag äter kanske lite oftare än vanligt, men annars är allt som vanligt. Jag vet att att det är tidigt än, men jag kan inte låta bli att bli lite orolig att något ska vara fel. När började ni känna er mer "gravida", må illa osv?
    Grattis:) då har vi bf nästan smatidigt jag har den 20/7 som de set ut nu:).
    Jag har bara små ömma tyngre bröst,växvärk från och till extra trött och mår små illa då och då.
    Är i vecka 6 (5+5).
  • MiaIa90
    hallonlakrits1 skrev 2014-11-23 19:02:32 följande:
    När man ska berätta tycker jag är helt upp till var och en, tycker inte det finns något "ska" där, utan att man ska göra det som känns bäst personligen. smile1.gif
    Själv vill jag berätta för utvalda efter att vi har varit på ul runt vecka 12, men tror nog att närmsta familjen får reda på det något tidigare pga juletider.
    Kommer nog berätta här för sambon och resten av min familj någon gågen efter första vul i vecka 10.
    Men antingen vid jul eller den 17januari ska vi berätta. 
  • MiaIa90
    hallonlakrits1 skrev 2014-11-23 19:22:36 följande:
    Ja det är ju några veckor kvar tills det är dags att ev. berätta, och det tillfället ser jag fram emot. smile1.gif Är det nåt särskilt den 17e?
    Jag ska göra vul den 17dec för att se så allt är oki med bebben:).
    Just nu ligger jag och är trött mår små illa och växtvärk som känns som mensvärk. 
    Kollar på pappret varje gång jag går på toan här. 
  • MiaIa90
    Serendipitet skrev 2014-11-23 20:10:10 följande:
    Vid vilken vecka är det bäst att göra vul för att se ett pickande hjärta?
    Efter vecka 7 sa dom till mig när ajg bokade vul för att i vecka 6börjar hjärtat att slå.
    hallonlakrits1 skrev 2014-11-23 20:16:05 följande:
    Svarade på det här förut men missade det där som någon annan skribent sett med sambon, har du inte berättat för honom om graviditeten eller skrev du bara lite tokigt? Inte för att vi har med det att göra, tänkte mest om du skrivit fel.
    Jo skrev fel skulle vara berätta för sambons familj och resten av min familj efter vul någon gång. 

• MiaIa90

Ska själv på hälsosamtal på fredag sen inskrivning efter vecka 11-12 någon gång där. Ska få göra vul den 17 december också:).

Svar på tråden Bf juli 2015