Inlägg från: Maddss |Visa alla inlägg
  • Maddss

Bf juli 2015

KramKolan skrev 2014-12-18 06:57:28 följande:
    Men rutinultraljudet är ju runt v.17-18 för att de flesta bebisar är typ lika stora då. Så det borde inte vara det du varit på så tidigt.

Du får berätta vad ni gick på sen. Kommer gå fint!! smile1.gif
    Menade vul och inte rul :D
  • Maddss
    KramKolan skrev 2014-12-24 09:25:27 följande:

Ååhhh!!! Barnen blev jätteglada och det blev superlyckat!!! ????????????

Vad roligt!

Vi berättar för min mamma och hans släkt efter Kalle Anka, kommer bli en lång dag.

God jul till er alla
  • Maddss

Vi får inte heller göra kub-testet.

Men nu har jag andra omständigheter som gör att vi får ul 2/1 sen rul 17/2.

Gjorde även en vul 24/11.

Är lite glad att jag har speciella omständigheter (samtidigt som det är en risk med barnet) så vi får göra extrakoller.

Förstår inte hur de kan låta en gå nästan halva graviditeten utan att veta att det är en bebis där inne.

Ska även kolla sockret den 12/1

Så har många besök inplanerade nu.

Men hoppas på att få se en vild o välmående bebis den 2/1

• Maddss
    lillefröe skrev 2014-12-26 22:30:52 följande:

söker facebooklänken till de med BF juli 2015 eftersom jag inte orkar vara aktiv på familjeliv längre. Någon som har? 

Visste inte ens att de fanns :P
  • Maddss
    lillefröe skrev 2014-12-26 22:30:52 följande:

söker facebooklänken till de med BF juli 2015 eftersom jag inte orkar vara aktiv på familjeliv längre. Någon som har? 

När jag sökte så fanns det en som hette bf juli 2015 och en som hette bf 2015 juni, juli, augusti

Står att det är slutna grupper.

Om jag går med i en sluten grupp, ser ingen annan det då?
  • Maddss

Vad heter gruppen?

Kanske kan söka på den o ansöka om att gå med. Eller är den hemlig?

Ser ens vänner på fb att man går med i gruppen?

Jag har nämligen inte gått ut offentligt än o har inte planerat att göra det nu heller

• Maddss
    Jenny78 skrev 2014-12-27 13:13:53 följande:

Är gruppen sluten kan vem som helst se att du är medlem, men inte vad du skriver i den. Jag hade avvaktat om du inte är officiell än! Hemliga grupper kan däremot ingen se att du är medlem i.

Tack så mkt. Då får ja avvakta ett tag till då ????
  • Maddss
    TreTriss skrev 2014-12-27 16:49:54 följande:
    Den är helt hemlig så nej, ingen ser att du är medlem i den. den är inte ens sökbar.

Messa din mailadress till mig här så kan jag bjuda in dig!
    Men de va ju toppen de :) vet inte hur man skickar mail här, har appen :)
  • Maddss
    Faer skrev 2015-01-06 17:16:27 följande:

Hur mår alla nu? Jag är i vecka 13+4 och börjar må riktigt bra nu! Inget illamående och har börjat kunna gå promenader igen, som jag längtat att må som vanligt igen! Har bokat rul nu och var egentligen mening den 10 februari men är bortrest då så blev den 17 februari istället, känns som en evighet tills dess...

Har också rul 17/2

Längtar massor efter att få se bebisen :)

Idag 13+6

Trött som tusan och extremt känslig för lukter. Imorgon första riktiga jobbdagen på två veckor och jag vet inte hur ja ska orka.

Hoppas verkligen att den här tröttheten släpper snarast
  • Maddss
    Marängen skrev 2015-01-22 16:11:21 följande:

Hej! Får man hoppa in här? :) väntar 1:a barnet och har bf 19 juli så är i mitten av vecka 15 :) finns det någon Facebook grupp för oss med bf i juli? :)

Jo de finns ett par st, den ena är hemlig (så ingen ser) och den är de någon här i nån tråd som är admin till som kan bjuda in. Sen startades en igår som är sluten. Båda är sommarrelaterade och inte bara juli :)
  • Maddss
    Majsalottan skrev 2015-02-05 17:44:36 följande:

Hejsan =) Jag hoppar gärna in här också, BF 2/7. =)

Välkommen :)
  • Maddss
    doccah skrev 2015-02-22 20:26:35 följande:

Någon som vet om man får höra hjärtljuden på RUL med? För man kan väl lyssna med ul-apparaten oxå??

Vi fick inte höra hjärtljuden på rul
  • Maddss

Grattis till rulresultat :)

Ska till bm på onsdag och hoppas få höra hjärtljuden då. Även fast det bara var en vecka sen som jag såg bebisen :)

• Maddss
    doccah skrev 2015-02-24 16:37:08 följande:

En fråga, någon som har filmat under ultraljudet?? Undrar om de är ok, hade varit kul och visa hur sprallig den är för familjen smile1.gif

Vi filmade med mobilen och se sa inget om det. Glöm inte att vara med i nuet själva bara :)
Svar på tråden Bf juli 2015