Bf juli 2015
Du får berätta vad ni gick på sen. Kommer gå fint!!
Ååhhh!!! Barnen blev jätteglada och det blev superlyckat!!! ????????????
Vi får inte heller göra kub-testet.
Men nu har jag andra omständigheter som gör att vi får ul 2/1 sen rul 17/2.
Gjorde även en vul 24/11.
Är lite glad att jag har speciella omständigheter (samtidigt som det är en risk med barnet) så vi får göra extrakoller.
Förstår inte hur de kan låta en gå nästan halva graviditeten utan att veta att det är en bebis där inne.
Ska även kolla sockret den 12/1
Så har många besök inplanerade nu.
Men hoppas på att få se en vild o välmående bebis den 2/1
söker facebooklänken till de med BF juli 2015 eftersom jag inte orkar vara aktiv på familjeliv längre. Någon som har?
söker facebooklänken till de med BF juli 2015 eftersom jag inte orkar vara aktiv på familjeliv längre. Någon som har?
Vad heter gruppen?
Kanske kan söka på den o ansöka om att gå med. Eller är den hemlig?
Ser ens vänner på fb att man går med i gruppen?
Jag har nämligen inte gått ut offentligt än o har inte planerat att göra det nu heller
Är gruppen sluten kan vem som helst se att du är medlem, men inte vad du skriver i den. Jag hade avvaktat om du inte är officiell än! Hemliga grupper kan däremot ingen se att du är medlem i.
Hur mår alla nu? Jag är i vecka 13+4 och börjar må riktigt bra nu! Inget illamående och har börjat kunna gå promenader igen, som jag längtat att må som vanligt igen! Har bokat rul nu och var egentligen mening den 10 februari men är bortrest då så blev den 17 februari istället, känns som en evighet tills dess...
Hej! Får man hoppa in här? :) väntar 1:a barnet och har bf 19 juli så är i mitten av vecka 15 :) finns det någon Facebook grupp för oss med bf i juli? :)
Hejsan =) Jag hoppar gärna in här också, BF 2/7. =)
Någon som vet om man får höra hjärtljuden på RUL med? För man kan väl lyssna med ul-apparaten oxå??
Grattis till rulresultat :)
Ska till bm på onsdag och hoppas få höra hjärtljuden då. Även fast det bara var en vecka sen som jag såg bebisen :)
En fråga, någon som har filmat under ultraljudet?? Undrar om de är ok, hade varit kul och visa hur sprallig den är för familjen