Bf juli 2015
Magen har växt lite!
V.11 och v.18.
Magen har växt lite!
V.11 och v.18.
Rul gick kanon och bebisen mådde jättebra! Tillbakaflyttad en vecka så bf blir 27 juli.
Jag är i v.17+6 och har gått upp 5,5 kg.
Gick upp 25 kg båda mina andra graviditeter. Är beredd på det även denna gång, även om det suger... (
Wow!! Kände första riktiga sparkarna igår!! Jag kände 2-3 st, satte dit mannens hand och då kände han också! Så himla mysigt!!!!! V.18+4 igår. <3
Hej
Har ett litet problem, egentligen en ganska så värdslig sak men tänkte att någon av er kanske har tips.
Vi är bjudna på 4(!) bröllop maj- början på Juli och det ska bli roligt och sådär, men jag har insett att jag måste köpa någon form av klänning modell slutet-av-graviditeten. Trots att halva tiden har gått har jag knappt behövt använda mammabyxor så magen är inte så stor, men den lär ju växa.
Har börjat kolla runt på nätet efter en klänning, kommer köra samma på alla fyra bröllop och de har jag redan sagt till dem som ska gifta sig och det var absolut inga problem de är förstående, men vart kan man hitta kläder? Det jag har hittat hittills har inte alls varit något bra. Har upptäckt att detta är ett ganska genomgående tema gällande mammakläder överlag.
Vart har ni hittat era kläder? Och är det någon som har något bra tips?
Happy me!!! Fick hem papper igår att min graviditetspenning blev godkänd! Så när v.33 börjar går jag hem och kan njuta av sommaren och graviditeten hemma med mina barn!
Känns så himla skönt att veta!! 12 veckor kvar att jobba och då ska vi hinna med en vecka utomlands, lediga dagar runt påsk och lite lovdagarna