Inlägg från: doccah |Visa alla inlägg
  • doccah

Bf juli 2015

Maddss skrev 2015-02-24 22:20:14 följande:
    Vi filmade med mobilen och se sa inget om det. Glöm inte att vara med i nuet själva bara :)
    Nä absolut inte. Vill inte filma hela tiden utan bara i någon minut :) man blir lite hög på livet när man ligger och tittar på bebben som rör sig på skärmen
  • doccah
    hallonlakrits1 skrev 2015-02-25 08:39:10 följande:
    När min sambo skulle fota så stängde bm av datorn har jag för mig (jag var så upptagen av allt det underbara då så tänkte inte så mycket), så det blev bara på mig och min mage vilket iofs kanske mest var tanke med bilderna, eftersom vi ändå kunde köpa två RUL-bilder.
    Jo jag ska med köpa bilder, vill inte ta kort utan filma :)
  • doccah
    Kvinna30plus skrev 2015-02-26 12:17:52 följande:

phpm3JjjJ24773.jpgphpHOtYep41659.jpg

Det är en liten tjej <3 blev tillbakaflyttad 8 dagar till 6 augist. Känner att jag ändå har stenkoll på när hon blev till å regelbunden mens men kanske ändå vanligt att man kan bli flyttad upp till en vecka? Var på ul i v.11 å då sa de att hon var precis så stor hon skulle vara för den veckan?? Kan hon kanske vara lite mindre 'än hon ska' vid denna tidpunkten? Men att det fortfarande kan vara runt 29 juli likväl?

Fina bilder :)

Dock är de vanligt att bli tillbaka/framflyttad ca en vecka även om man vet när man hade äl. :) jag blev tillbakaflyttad från 2 aug till 29 juli på ul v 14, fastän jag med har stenkoll på när bebbe blev till ^^
  • doccah

Liten leende bebbe på RUL! Någon som är duktig på att se om de är flicka el. pojke? vi tog inte reda på det!

• doccah

Blev med flyttad från 31 juli till 27e juli, och sambons dotter fyller år den 25e, sambon den 22e och min storebror den 31e!! Hur kommer detta gå?!

• doccah
    Agentkia skrev 2015-03-06 11:20:50 följande:
    Ojdå. Du kommer få öva på att pressa, knipa, pressa, knipa.... haha
    Haha ja hoppas att jag antingen föder i v 39 eller 41 xD
  • doccah

Inte bara jag som vankas bebis i detta huset, vår mal fick oxå bebisar häromdagen! Haha lite fräckt

Svar på tråden Bf juli 2015