Bf juli 2015
Nu är det dags att hoppa i duschen. Sen ska vi lämna sonen på dagis och åka och kika på lillen. Äntligen dags för ultraljud!!
Nu är det dags att hoppa i duschen. Sen ska vi lämna sonen på dagis och åka och kika på lillen. Äntligen dags för ultraljud!!
Här är en bild på våra bebbebus. Vi blev backad ännu mera. Beräknad fl 11 Aug. En senaste mensen är det 31 jul. Men det är normalt. Enligt BM kan man ha ägglossning när som helst om man slutat ppiller innan, även om det gått några månader. Men viktigast av allt! Allt såg bra ut. Vi ska in igen om två veckor för en kompletterande screening av alla organ. Hjärtat tex är som en tumnagel i vecka 19 och då betydligt mindre i vecka 17 som jag är i. Så man vill få kolla noga på alla organ i vecka 19 med.
Men gud vilken lättnad att få se att allt var bra och att bm var så nöjd med lillen!
Vi ville inte veta kön och hen var inre så lätt att fota. Men en bild med hakan tryckt mot bröstet fick vi med oss.
Åh va härligt! Söt bebis :)
Grattis, skönt att det gick bra :)
Gjorde också RUL idag och hon kunde se att alla organ såg jättebra ut. En liten pojke till den 22 juli. Är sån obeskrivlig känsla efter denna oro. Åh , önskar alla får känna såhär ??
Var på ultraljud i tisdags var berädd på att få backa någon vecka eller 2. Men blev framflyttad 3dagar från bf 27 juli till 24 juli :D
Blev med flyttad från 31 juli till 27e juli, och sambons dotter fyller år den 25e, sambon den 22e och min storebror den 31e!! Hur kommer detta gå?!
Haha ja hoppas att jag antingen föder i v 39 eller 41 xD
Fast jag måste gå lite mot er andra då, förutom att jag just nu har influensa så trivs jag så bra precis nu! Magen är hanterbart stor, förlossningen tillräckligt långt bort för att slippa kännas riktigt verklig än, och man kan drömma hur underbart det kommer bli att sitta på altanen, äta nygrillat med en snusande bebis i vagnen bredvid eller i knät
(För verkligheten lär väl bli ösregn, kolikbebis och avundsjuk storebror. Eller jag förbereder mig så så kanske jag blir positivt överraskad )
Jag tyckte vi prickade in bra. Sonen fyller 3 e juni och denna borde komma 31 juli enligt senaste mensen. Men då blev jag flyttade 11 dagar på RUL så nu är jag beräknad till 11 Aug. Sambons brorson fyller 16e Aug. Vi hade ett spann på 1.5 månad men kanske ändå misslyckas att ge barnet en egen födelsedag. Svårt det här. Jag har 7 syskon så jag har lite svårt att passa in fria dagar. Halva familjen fyller efter varandra. Inom loppet på en månad har vi fem födelsedagar bland föräldrar barn och syskonbarn.