Inlägg från: Stokke |Visa alla inlägg
  • Stokke

Bf juli 2015

Hej!

Igår var det dags för kickoff.

Spa med övernattning.

Först fick vi en flaska bubbel, jag fick ett glas, hällde ut lite i handfatet lite ute. Hade köpt med mig alkoholfritt vin. Bytte glas med min kollega och fyllde på mitt med mitt medhavda vin. Ingen märkte något.

Hopade bubbelpoolen men hade i ett ute spa utan bubblor.

Middagen var oturligt nog parmaskinka med fetaostkräm, suck! Åt 1/2 skiva skinka och la snabbt servetten över tallriken.

Varmrätten var oxfilé med potatis. Suck igen.

Vi fick inte välja stekgrad på köttet.

Jag åt kanterna och potatisen. Tog min bordsgrannes servett och la över tallriken.

Till mig och en kollega kom det in en flaska vitt. Jag fyllde på hennes glas flera gånger. Stackarn! Hon drack nästan en hel flaska själv !

Nu är jag hemma! Skönt att det är över, har ångest över det varma badet och maten.

• Stokke
    Ellonbellon skrev 2014-12-06 10:55:29 följande:

Ha inte ångest!
    Det är så otroligt liten risk att det ska ske något. Jag tror inte du har förstört något :)

Men skönt att det är över! :)

Tack. Jätte skönt att det är över.
  • Stokke

Är ni trötta? Jag är jätte trött konstant. Jag är så trött att jag har ont i kroppen.

• Stokke

Hej på er! Måndag morgon och jobbet väntar.

Är det någon som har hugg eller stickningar i magen? Jag har det, tror att det är växt värk men vet ej. Ska fråga min BM på fredag !

Önskar alla en fin måndag.

• Stokke

Ska vi uppfattar info om oss i tråden?

Jag kan börja

Stokke, 31 år, mitt och makens första barn.

BF 7/7. Har alltid trott att jag ska få två tjejer.

• Stokke

Morsning.

Inskrivning för mig idag. Jag är nervös.

Så fort alla här inne har passerat 12+6 är jag säker på att vi alla kan fokusera på att vara positiva och glada.

Vem eller vilka av oss har BF sist? När är du i v13+0?

Kram på er !

• Stokke
    tjugofemton skrev 2014-12-12 08:30:36 följande:

Jag har då ett tag kvar.. är i v 8 ( 7 + 3). Har BF 27 / 7 så bör vara i v 13+0 20:e januari.. känns så långt borta!!

Sjävklart stöttar vi dig. Det kommer att gå fort. Bara 12 dagar kvar till julafton och vipps är 2014 slut. Jobbar du eller är du ledig över jul?

Jag börjar jobba den 7/1 igen och då har du bara 2 veckor kvar till v13. Kram !
  • Stokke

Hej!

Var på inskrivning idag. Men tyvärr hade de tappat bort min bokning. Som tur var kom inte en annan tjej så jag fick hennes tid.

Hade samtal + inskrivning på 1 timme. En jätte go barnmorska som var rak och tydlig. Min vikt var något vi ska hålla koll på. Allt annat var jätte bra.

Jag får snällt vänta till den 29 på ul. Funderar fram och tillbaka på att berätta på julafton för min familj. Makes familj firar vi jul med den 2 januari. Då hoppas jag att vi kan berätta. Hoppas att ul visar något glatt besked.

Trevlig fredag på er.

• Stokke

Vad kul för er som fått tider att göra ul innan jul. Är det några kvar här inte som inte har gjort ul än?

• Stokke

På onsdag går jag in i vecka 12. Min BM sa att jag skulle äta folsyra hela v12.

Hoppas att magen blir lugnare när jag slutar med folsyra.

Svar på tråden Bf juli 2015