Mecros skrev 2015-06-15 10:45:31 följande:
Skönt att vi är flera med samma problem haha. Känner man sig inte så ensam i att tycka synd om sig själv för att man inte kan göra allt som vanligt. Igår kunde jag iaf städa toaletten. Det värsta jag vet är när damm har samlats på handfatet, så igår åkte det bort.
Hur länge ska du jobba? Själv är detta 4 veckan hemma. Så skönt, mina obehagliga sammandragningar slutade i och med att jag gick hem.
Jag jobbar denna och nästa vecka, men nästa vecka har jag faktiskt fått lov av chefen att arbeta hemifrån. Jobbar inom skolan och eftersom eleverna har sommarlov nu finns det inget behov att jag finns på plats, utan kan göra mina arbetsuppgifter var stans det passar mig. Skönt! Sedan är jag ledig. Ska bli underbart!
Förresten är det någon mer som har en bebis i magen som liksom "vibrerar" ibland? Haha, känns jätteskumt, precis som om bebisen ryser eller skakar därinne. Igår blev jag nästan också lite förskräckt för hela magen pulserade, nästan som om bebisen hyperventilerade. Höll på rätt länge, har era bebisar gjort så? Tyckte det var lite läskigt. Avvaktade för att se hur det utvecklade sig och efter cirka 5-7 minuter började han röra sig som vanligt igen och allt verkar normalt idag. Fullt ös!